Jalkapallokeskustelun Dream Team: Keskus puolustaja(t)

  • 3 783
  • 48

Kuka keskelle puolustamaan?


  • Äänestäjiä
    283
  • Poll closed .

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Eli taas mennään, muistakaa selvästi sanoa jos äänestätte jotain muuta, niin ei tarvitse metsästellä, jos listan ulkopuolelta noustaan aina voittoon saakka. Niin ja ilmeisesti ei voi pistää äänestystä niin että voisi valita kaksi kerralla, mutta vain kaksi. Näinpä siis kaksi eniten ääniä saanutta pääsevät aloitukseen ja kolmas sitten vaihtopenkille.

Ja tässä taas itse keskusteluketju:

http://keskustelu.jatkoaika.com/showthread.php?t=37159&page=1&pp=25

edit: Näköjään äänestyksessä maksimi on 40, joten siis lista on 39+joku muu
 
Viimeksi muokattu:

Voittaja

Jäsen
Carraa äänestin, mutta vaikka kattos minkälaisten lasien kautta, niin onko oikeasti niin että mm. Cris, Ujfalusi ja Alex on eaglen mielestä Hyypiää parempia toppareita?
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Voittaja kirjoitti:
Carraa äänestin, mutta vaikka kattos minkälaisten lasien kautta, niin onko oikeasti niin että mm. Cris, Ujfalusi ja Alex on eaglen mielestä Hyypiää parempia toppareita?

Kyllä, valitettavasti. Näistä jokaisen ottaisin ennemmin seurajoukkueeseeni. Varsinkin Alexin, Cris ja Ujfalusi ovat sitten vähän lähempänä, mutta kyllä nykyisellään Samia parempia.

Jos tämä olisi tehty 2-3vuotta sitten Sami olisi päässyt kyllä mukaan varmasti.
 

Voittaja

Jäsen
eagle kirjoitti:
Kyllä, valitettavasti. Näistä jokaisen ottaisin ennemmin seurajoukkueeseeni. Varsinkin Alexin, Cris ja Ujfalusi ovat sitten vähän lähempänä, mutta kyllä nykyisellään Samia parempia.

Jos tämä olisi tehty 2-3vuotta sitten Sami olisi päässyt kyllä mukaan varmasti.

Okei, no tuon perusteella hyväksyn vaihtoehdot(ikäänkuin sillä ois jotain merkitystä) mutta ihmettelen edelleen.
 

Kuvernööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oma järjestys top 5 on tällä hetkellä Rio, Carvalho, Toure, Nesta, Carragher. Noista en nyt ruvennut taktikoimaan vaikka Rio sinne dreamteamiin ilman mun apua pääseekin, joten ääni Riolle.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tämän hetken tilanteen mukaan Puyol ja Ferdinand muodoistaisivat topparikaksikon. Täydentäisivät loistavasti toisiaan.

Tämän tarkoitus ei ollut vaikuttaa äänestäjiin, kunhan vaan tein tällaisen huomion.
 
Todella paljon hyviä vaihtoehtoja tässä kategoriassa. Oman listani saan melko helposti typistettyä noin kymmeneen, mutta sen jälkeen menee vaikeammaksi. Päivän kunto ratkaiskoon lopullisen valinnan. Esim. Lucio oli jossain vaiheessa jopa ylivoimainen tittelin hallitsija, mutta on tällä kaudella vajonnut välillä melko syvällekin.

Äänestän siis... no enpäs sanokaan vielä. Kahtellaan rauhassa.
 

steepler

Jäsen
Suosikkijoukkue
chelsea, The Ohio State Buckeyes
Voittaja kirjoitti:
Carraa äänestin, mutta vaikka kattos minkälaisten lasien kautta, niin onko oikeasti niin että mm. Cris, Ujfalusi ja Alex on eaglen mielestä Hyypiää parempia toppareita?

Enemmänkin kuin nämä kolme ihmettelen että Walter Samuel ja Simic ovat Hyypiän edellä. Tai oikeastaan tuo ihmetyttää erityisesti että Simic on listalla mutta Maldini ei ole. No yhtä kaikki, turha sinänsä näistä ruveta vääntämään koska ketä tahansa voi kuitenkin äänestää joten ei siinä se suurempaa ongelmaa ole.

Oma ääni meni Gallasille, vaikka vähän vaisumpi kausi ollut ja tavallaan olisin hänet mielummin laitapakiksi halunnut, mutta tässä äänestyksessä sitten toppariksi.
 

KPL

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Q
steepler kirjoitti:
Tai oikeastaan tuo ihmetyttää erityisesti että Simic on listalla mutta Maldini ei ole.

No ei kaada maailmaa, mutta kyseessä on kuitenkin Milanin 5. vaihtoehto toppariksi, Nestan, Maldinin, Boneran ja Kaladzen jälkeen. Sattuuhan näitä. Itse en vielä äänestänyt, Matrix kuitenkin vahvoilla.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
KPL kirjoitti:
No ei kaada maailmaa, mutta kyseessä on kuitenkin Milanin 5. vaihtoehto toppariksi, Nestan, Maldinin, Boneran ja Kaladzen jälkeen. Sattuuhan näitä. Itse en vielä äänestänyt, Matrix kuitenkin vahvoilla.

Simic on lähinnä mukana maajoukkuenäytöillään, siitäkin syystä että vähän tulee laajemmin eri maalaisia vaihtoehtoja. Kaladzea en kyllä ole koskaan pitänyt arvossaan. Bonera taas on pelannut tällä kaudella niin paljon eri paikoilla, että näytöt topparina ovat aika vähäiset(itse mitä nähnyt).

Ja kuten sanottua nämähän eivät ole minun top-listoja(paitsi kärjen osalta), vaan olen heittänyt mukaan vähän vaihtoehtoja, eri maista ja liigoista. Kuitenkin sen mukaan mitä itse nähnyt ja mitä nyt voi edes miettiä äänestävänsä. Noin esimerkkinä maalivahtien 20 valittavan joukossa taisi olla yksi listalta sijalta 35 tjsp. Toki muutenkin liikutaan vain ja ainoastaan allekirjoittaneen näkemysten varassa. Sitä varten voi äänestää ketä vaan, jos listat eivät miellytä tai vaikka itse laatia omat listansa.

Pahoittelen tätä mielipahaa mitä ilmeisesti monelle aiheuttanut tällä listalla.
 
Viimeksi muokattu:

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Listalta nappasin Terryn. Kaveriksi siihen viereen sitten Toure.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mängimies kirjoitti:
Todella paljon hyviä vaihtoehtoja tässä kategoriassa.
Puhut täyttä asiaa. Lucio-fanina ei ollut helppo olla antamatta hänelle ääntä, mutta näin piti toimia. Äänestyksessä on kyse nykyhetkestä ja sen vuoksi esim. Hyypiä puuttumisen ymmärtää ihan hyvin.
 

Strigidae

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Nemanja Vidic. Oikea voittajatyyppi. Sopivasti kovuutta, taitoa, kusipäisyyttä, pääpelivoimaa. Aina kun ton äijän näkee, tietää että siinä on särmää.
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Eiköhän viime kesän MM-kisoissa nähty kuka oikeasti on maailman paras keskuspuolustaja. Cannavarolle ääni sitten, pariksi John Terry.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Ei ole kuin yksi vaihtoehto - Puyol
 

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
Matrix Materazzi, kovuutta ja taitoa samassa paketissa. En seuraa jalkapalloa niin tarkasti tänä päivänä, mutta se MM-finaali vain teki vaikutuksen.

Erityisesti säväyttävä pelaaja, vaikkei monikaan hänestä pidä.
 

Tpip

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L'equip blaugrana, La Albiceleste, Raiders
Oikeasti se on Tarzan, jota piti äänestää. Mutta jotenkin hiiren kursori vei vain Coloccinin kohdalle. Ei sille vain voinut mitään.
 

Cube

Jäsen
Voittaja kirjoitti:
Carraa äänestin, mutta vaikka kattos minkälaisten lasien kautta, niin onko oikeasti niin että mm. Cris, Ujfalusi ja Alex on eaglen mielestä Hyypiää parempia toppareita?
Otetaas hetki ihan vakavasti: Etkö ihan oikeasti vaihtaisi Hyypiää päittäin Alexin tai Crisin kanssa? Itse ainakin rankkaan nuo kaverit sekä Hyypiän että monen muun edelle. Myös tuolla listalla esiintyvistä.

Oma ääni Riolle.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
SAMI!

no ei, niin paljon kuin se sylettääkin niin on pakko antaa ääni Riolle.
 

Jens W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Man Utd, Batistuta, Argentiina, RoPs
Jeps. Meikäläisen valinta osuu oman joukkueen ylikalliiseen hasardipakkiin, josta maksettiin n.27.8 miljoonaa puntaa ylihintaa.
Da Bling King siis minun valintani!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös