Niin miten ne de Boerin sanat nyt menikään? Itsekkö muutit de Boerin sanat muotoon, että Eriksen olisi jo Spursiin siirtynyt? Vai onko se varmaa tietoa suoraan de Boerilta itseltään? Hinnankin näköjään tiedät, sillä Spursin ketjussa ilmoitit Eriksenin hinnaksi £11m, aivan kuten siirto olisi jo toteutunut.
Hieman naurettavaa toimintaa kritisoida toisten ilmoittamia huhuja, kun itse samalla ilmoitat huhut totuuksina ja kirjoitat hieman mitä sattuu. Ei siis mitään henkilökohtaista, mutta pistää silmään tällainen ihmeellinen toiminta.
Hieman Erikseniin liittyvää asiaa:
Premier League: Tottenham spending poised to surpass £100m as Gareth Bale saga draws close to conclusion | Football News | Sky Sports
Älä katkaise lainauksia kesken oleellisen. Toki ne eivät muuten tue tarkoitustasi, joten pakkohan se on. Anteeksi oma ensimmäiseen viestiin pistetty sanamuoto, mutta aika idiootti saa olla jos tämänpäiväisistä de boerin lausunnoista saa jonkun muun kuin siirto tapahtuu -kuvan.
Hinnan joukkueet ovat hyväksyneet. Se ei ole vaikea selvittää ihan intter netistä. Ei se toki mitään faktaa ole, mutta 90 % varma kuitenkin.
Mitä tuossa linkissä Eriksenin liittyvää on. Nimi mainitaan pari kertaa, ei muuta?
Kyllä. Tässä päästään taas siihen, että sinun huhut ovat paljon parempia kuin muiden huhut. Sulla on tuota silmää erottaa huhuista ne huonot pois ja laitella vaan varmat. Eiku. Et ole esim. Bale-saagassa takkia käännellyt LEHTIEN perusteella joka toinen päivä, jääkö vai ei jää. Tosin Spurs-asioista, niin siirto kuin pelitaktiikka, sinulla on aika huono kuva, joten ymmärrettävää siltä osin.
Äläkä turhaan mainitse lisäkommentteja esim. minun postaamien Casillas ja Kagawa huhujen perässä, koska sehän voisi muuttaa asian ihan toiseksi! Ei pahalla, mutta sinä taidat olla narsisti. Joten tämä oli minun viimeinen viesti ikinä sinun kanssasi. Maalin kuivumisen katselu antaa paljon enemmän tietoa jalkapallosta kuin sinun kanssa täällä väittely. Noin täydellistä ihmistä harvoin olen tavannut jääkiekkoaiheisella palstalla, jalkapallo-osiossa.
Eivät ehkä parempia. Järkevämpiä kuitenkin. Kielsit antamasta esimerkkejä, joten se siitäkin. Pelitaktiikka- ja siirtotietämyksestä olet jo kertonut pari kertaa ja kuten sanoin, en tiedäkään niistä yhtään mitään. Varsinkaan ensimmäisestä. Montako kertaa se pitää sanoa, että uskot? Turhaa varmasti, koska olet keksinyt hauskan jutun ja mitä useammin sen sanoo, sitä hauskempi se on!
Koita muuten päättää, olenko täydellinen vai täysi tietämätön. Nämä asiat viuhahtelevat edestakaisin ja en tiedä, pitäisikö minun ylpeillä vai itkeä. Tässähän menee ihan sekaisin.
Tuossa niitä lähteitä joista mm. Aapee79 oli kiinnostunut. Daily Maillin uutiset ovatkin siis ihan luotettavia. Myös Marcan juttuja voi kirjoitella ympärinsä. Riippuen toki että kuka niistä tänne kirjoittaa.
Yritin mennä katsomaan tuota ekaa lainausta, mutta se vei johonkin viestiin, missä ei ollut yhtään noita asioita. Lainausten vääristely on tyypillistä, kun muuhun ei pystytä.
Ja niin se roskalehdistö (luultavasti) jälleen "ounaa" myyriksen lähteitä, tai siis "lähteitä".
Kyllä näin taisi käydä. Toki mitään ei ole vielä missään varmistettu. Väitätkö, että Coentraota ei koko kesän mittaan pidetty yhtenä Bale-kaupan osana?
Ja vaatimattomuus kaunistaa jälleen. Mikäs se ännällä alkava sana olikaan mistä Aapee tuossa aiemmin huuteli... Toki tämä saattaa olla myös pelkkä mielipide, joihin kaikilla on ehdottomasti oikeutensa, eikä yleisölle väkisin syötetty fakta.
Tätä en ymmärrä alkuunkaan. Oletko seonnut lopullisesti? VAi tarkoitatko, että jos tykkäsin pelistä, olen vaatimaton?
Noh, kuka sitä nyt oman joukkueen pelaajia muistaisi. Onneksi Wikipedia auttaa. Keep on rocking!
O ou. Pahan pistit. En muistanut joukkueen yli 20 pelaajaa ulkoa kun nopeasti listasin. Kyllä nyt olen huono ihminen.
Yrityksesti oli aika säälittävän huono. Et sitten löytänyt yhtään osumaa kirjoituksistani?
Gallas on erittäin läheisten ja luotettavien lähteiden mukaan menossa Kristalleihin.
Selvä. En ole lukenut. Paljon mahdollista, joskin vaatisi varmasti pienen palkan alennuksen viime kaudesta. Huonoa kristalleille, tuskin Gallas näitäkään vahvistaa.