Jalkapallokesän 2013 siirto- ja lainasopimukset

  • 311 373
  • 1 450

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Negredon hinnaksi muodostui £16,4m + £4m. Tuli vaan mieleen, kuinka paljon maksaisi, kun jostain Evertonista yrittäisi hankkia 25 maalin miestä.
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Huhuissa Arsenaliin nyt Bernand. Siirtosumma pyörisi £20m paikkeilla. Lähteet ovat vaan vielä kovin heppoiset, joten en mene todellakaan valalle tästä jutusta. Vaikuttaa höpöhöpöpuheilta.
 

pakki3000

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Kyllähän tässä alkaa jo vesi kielellä odottelemaan elokuun ManC - Arsenal matsia uusien hankitojen myötä. Saapa nähdä löytääkö Dzeko Saksasta osoitteen. Dortmund voisi olla kyllä erinomainen vaihtoehto.
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Benteke päräytti sitten uuden sopparin Villan kanssa. On se epeli.
 

Heltsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Real Madrid, LA Lakers
Myös Higuain on Napolin kiinnostuksen kohteena.

Italialaislehdistö kirjoittelee että Real olisi hyväksynyt Napolin 35 miljoonan tarjouksen. Tänäänhän se nähdään illalla että pitääkö juttu paikkansa kun Real kohtaa Bournemouthin ja Higuainin pitäisi olla kokoonpanossa mutta jos tarjous on hyväksytty niin ei varmasti esiinny kentällä.
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
€37m olisi Higsun hinta Napolille Sky Italian mukaan. Nyt odotellaan, mitä mieltä itse Argo on Italiaan siirtymisestä ja mimmosta palkkasettiä Napoli on valmis maksamaan.

Ja Real käyttänee nämä massit sitten Suareziin. Huoh.
 

hwallen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, Arsenal
€37m olisi Higsun hinta Napolille Sky Italian mukaan. Nyt odotellaan, mitä mieltä itse Argo on Italiaan siirtymisestä ja mimmosta palkkasettiä Napoli on valmis maksamaan.

Ja Real käyttänee nämä massit sitten Suareziin. Huoh.

Hetkinen, paljon Arsun on huhuttu tarjonneen Higuainista aiemin? (Ja eikös Arsu ole huhujen mukaan tarjonnut enemmän kuin tuon verran Suarezista?)
 

Heltsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Real Madrid, LA Lakers
Hetkinen, paljon Arsun on huhuttu tarjonneen Higuainista aiemin?

Arsun tarjous oli muistaakseni 25miljoonan luokkaa mutta sehän oli hylätty välittömästi.

Higuain astelee kentälle Bournemouthia vastaan joten epäilen koko Napolin tarjouksen olemassaoloa.
 
Viimeksi muokattu:

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Cavanin järjetön siirtosumma, joka oli n. €63m (?), nosti tietysti Higuanin, Suarezin ja muiden isojen nimien hintalappua.
 

müller

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nikica Jelavićia huhutaan Hampuriin. Kysymys tosin kuuluu, että onko HSV:llä varaa. Tarvetta hyökkääjälle Hampurissa tosin on.

Lähteinä Kicker ja Sky Sports.
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
L'Equipen mukaan Bernand matkaa torstaina Lontooseen. Ranskalaislehti on yleensä ollut aika hyvin kärryillä Arsenalin siirroissa. Katotaas nyt, onko tässä jutskassa mitään perää.
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Spurs Soldadon perässä, Damiao menossa Zenittiin ja joku Uruguayn oma twitter-guru toimittaja huutelee Suarezin diilin Arsenaliin olevan lähellä.

Tämmöstä tänään.
 

Myyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Spurs
Spurs Soldadon perässä, Damiao menossa Zenittiin ja joku Uruguayn oma twitter-guru toimittaja huutelee Suarezin diilin Arsenaliin olevan lähellä.
Baldini on ainakin Valenciassa (kuvamateriaalin todistamana) tällä hetkellä neuvottelemassa Soldadosta. Saa nähdä, johtaako johonkin lopputulokseen. Hintahaarukka on 20-30 miljoonaa euroa. Kallista, kallista. Itse en usko Soldadon olevan ratkaisu Spursin kärkiongelmaan, mutta taitaa olla ainut realistinen vaihtoehto tällä hetkellä.
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Baldini on ainakin Valenciassa (kuvamateriaalin todistamana) tällä hetkellä neuvottelemassa Soldadosta. Saa nähdä, johtaako johonkin lopputulokseen. Hintahaarukka on 20-30 miljoonaa euroa. Kallista, kallista. Itse en usko Soldadon olevan ratkaisu Spursin kärkiongelmaan, mutta taitaa olla ainut realistinen vaihtoehto tällä hetkellä.

£25m taitaa lukea Soldadon sopparissa, millä irtoaa. Henkilökohtaisesti diggaa Soldadosta kovasti. Olisi ehdottomasti kova vahvistus Spursille.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Itse en usko Soldadon olevan ratkaisu Spursin kärkiongelmaan, mutta taitaa olla ainut realistinen vaihtoehto tällä hetkellä.
Minä taas uskon, että olisi. Mutta ei kannata 30 miljoonaan euroon asti mennä kuitenkaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös