Negredon hinnaksi muodostui £16,4m + £4m. Tuli vaan mieleen, kuinka paljon maksaisi, kun jostain Evertonista yrittäisi hankkia 25 maalin miestä.
Myös Higuain on Napolin kiinnostuksen kohteena.
€37m olisi Higsun hinta Napolille Sky Italian mukaan. Nyt odotellaan, mitä mieltä itse Argo on Italiaan siirtymisestä ja mimmosta palkkasettiä Napoli on valmis maksamaan.
Ja Real käyttänee nämä massit sitten Suareziin. Huoh.
Hetkinen, paljon Arsun on huhuttu tarjonneen Higuainista aiemin?
Pepe -> City.
Baldini on ainakin Valenciassa (kuvamateriaalin todistamana) tällä hetkellä neuvottelemassa Soldadosta. Saa nähdä, johtaako johonkin lopputulokseen. Hintahaarukka on 20-30 miljoonaa euroa. Kallista, kallista. Itse en usko Soldadon olevan ratkaisu Spursin kärkiongelmaan, mutta taitaa olla ainut realistinen vaihtoehto tällä hetkellä.Spurs Soldadon perässä, Damiao menossa Zenittiin ja joku Uruguayn oma twitter-guru toimittaja huutelee Suarezin diilin Arsenaliin olevan lähellä.
Baldini on ainakin Valenciassa (kuvamateriaalin todistamana) tällä hetkellä neuvottelemassa Soldadosta. Saa nähdä, johtaako johonkin lopputulokseen. Hintahaarukka on 20-30 miljoonaa euroa. Kallista, kallista. Itse en usko Soldadon olevan ratkaisu Spursin kärkiongelmaan, mutta taitaa olla ainut realistinen vaihtoehto tällä hetkellä.
Minä taas uskon, että olisi. Mutta ei kannata 30 miljoonaan euroon asti mennä kuitenkaan.Itse en usko Soldadon olevan ratkaisu Spursin kärkiongelmaan, mutta taitaa olla ainut realistinen vaihtoehto tällä hetkellä.
Olisikohan Balen diili Madridiin nytkähtänyt hieman eteenpäin vaikka itse en siirron toteutumiseen uskokkaan.
- MARCA.com (English version)