Jalkapallo – yleinen keskustelu

• 1 179 778
  • 7 679

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC

Ei ole vielä media ottanut kiinni isommin, kun puhutaan ainoastaan Kakkosesta. Olin itse katsomassa tätä kyseistä peliä eilen ja Atlantiksen maalivahdin N’Djockin toiminta oli melkoisen absurdia. Vedonlyöntitoimistot antoivat Granille melkoisen hyvät kertoimet. N’Djock sai Futisforumin mukaan heti pelin jälkeen kopissa potkut. Tämä ei myöskään tainnut olla ensimmäinen sopupeli-epäily Atlantikselle, jossa suomalaiset pelaajat ovat räikeässä vähemmistössä? Ei ole helppoa Palloliitolla.

Artyukhin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна

Ei ole vielä media ottanut kiinni isommin, kun puhutaan ainoastaan Kakkosesta. Olin itse katsomassa tätä kyseistä peliä eilen ja Atlantiksen maalivahdin N’Djockin toiminta oli melkoisen absurdia. Vedonlyöntitoimistot antoivat Granille melkoisen hyvät kertoimet. N’Djock sai Futisforumin mukaan heti pelin jälkeen kopissa potkut. Tämä ei myöskään tainnut olla ensimmäinen sopupeli-epäily Atlantikselle, jossa suomalaiset pelaajat ovat räikeässä vähemmistössä? Ei ole helppoa Palloliitolla.

Samaa olin tulossa postaamaan, Ndjock päästänyt aikasemminkin jänniä maaleja..

Linkki omaan maaliin:

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Ducks, KalPa, KuPS, BVB, Eagles

No nyt on Yle härännyt.

Buster

Jäsen
Carlo Ancelotti aloittaa Brasilian päävalmentajan ensi kesästä alkaen. Kuitenkin itseäni kiinnostaa suuresti tässä yhtälössä Fluminensen Fernando Dinizin odotettu astuminen Brasilian päävalmentajaksi - siirtymävaiheen ajaksi. Fluminense on pelannut aika poikkeuksellista, erittäin nättiä/viihdyttävää ja ainakin eurooppalaisittain kovin epätavallista jalkapalloa. Klassinen kymppipaikka ja kaikki. Toki ei ole koskaan tainnut voittaa urallaan yhtään mitään, mutta ainakin brasilialainen identiteetti elää vielä jossain kauniina. Paljon verrattu Tele Santanan ´82 Brasiliaan.

Proffa_20

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Chicago Blackhawks & FC Bayern München

Potku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Kivikova
Kauankohan menee, että MLS matseja alkaa näkyä Suomessa(, varmaan alkuun kuitenkin ihan vain yksittäisinä) ? Kuitenkin alkaa jo olla useaa maajoukkuepelaajaa, ihan yksinään Pukkikin, ja Messi jne.

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Kauankohan menee, että MLS matseja alkaa näkyä Suomessa(, varmaan alkuun kuitenkin ihan vain yksittäisinä) ? Kuitenkin alkaa jo olla useaa maajoukkuepelaajaa, ihan yksinään Pukkikin, ja Messi jne.
Kyllähän MLS pystyy katsomaan tälläkin hetkellä Suomesta. Apple TV + palvelusta voi erikseen tilata MLS -season passin. Että siitä vaa tilailemaan!

Potku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Kivikova
Kyllähän MLS pystyy katsomaan tälläkin hetkellä Suomesta. Apple TV + palvelusta voi erikseen tilata MLS -season passin. Että siitä vaa tilailemaan!

Näin joo varmasti. Ehkä oma pohdinta (vaikken sitä tuossa itse kirjoittanutkaan), oli esim Ylen, Cmoren, Viaplayn tms kiinnostuminen.

marse

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Näin joo varmasti. Ehkä oma pohdinta (vaikken sitä tuossa itse kirjoittanutkaan), oli esim Ylen, Cmoren, Viaplayn tms kiinnostuminen.
Applellä on kymmenen vuoden globaali yksinoikeus, jonka arvo on 250 miljoonaa dollaria vuodessa. Toki onhan niitä oikeuksia ennenkin jaettu eri toimijoiden kesken, mutta ei vaikuta tässä tapauksessa kovin todennäköiseltä.

Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Onko Gerrardin Saudeihin koutsiksi menosta ollut juttua täällä aiemmin, mitä porukka mieltä?
Eihän Gerrardin manageriura ole kauheaan lentoon lähtenyt, että ei niitä tarjouksia Valioliigasta välttämättä kovin hirveästi enää tule.

Toki sama homma se kun näiden muidenkin Saudeihin lähtevien kanssa, että hankala tuota päätöstä on kauheasti arvostaa.

Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Van der Sar on päässyt pois teho-osastolta ja ihan tilanteeseen nähden hyvinvoivalta näyttää.

Liitteet

• IMG_3374.jpeg
    IMG_3374.jpeg
    680,2 KB · kertaa luettu: 155
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy