Bielsa on Uruguayn maajoukkueen uusi päävalmentaja. Hieno nähdä mies taas tositoimissa.
Älä nyt, Juventus on luvannut tehdä "kaikkensa", jotta huutelijat saadaan vastuuseen.
Oli löydetty syylliset. Yksi alaikäinen joka sai 10 vuoden bannin stadionille ja yksi täysi-ikäinen jolle taas loppuelämän bannit.
Ei sais lyyä, mutta sanotaan nyt vaikka näin, että jos tuo huutelu on totta, niin ihan oikein meni.
Edit. Konteksti siis se, että Valverden puolisolla oli aiemmin iso uhka keskenmenolle, josta oli uutisia myös julkisuudessa.
Nojoo, en ole mikään kukkahattuilija mutta se että sanoo turpaanlyömisen olevan perseestä ja täysin väärin tehty, niin eihän se mitään interweb-jeesustelua ole vaan ihan vaan se ainoa oikea mielipide ja puhdas järkipuhe. Helppohan se on letkauttaa että oikein tehty, mutta tuossa mennään tässä maailmassa aika pieleen jos aletaan hyväksyä että toisen sanojen takia on ok alkaa pistämään turpasaunaa päälle. Ja ihmeen monellahan tämä valitettava taipumus väkivaltaan on.Itse olisin lyönyt, koska idiootit eivät vain ansaitse sen enempää.
Toki helppo jeesustella interwebissä ninnannunnaniinjanäin, siihenhän pystyy kuka tahansa.
No niin, tällaista asennetta mä tuossa juuri kritisoin, kiitos kun vahvistit. Tietty vähän eri asia sieltä nakkikioskilta tulla läksyttämään nyrkein, kuin miljoonamiehenä jalkapalloviheriöiltä. Molemmat tuomittavia, jälkimmäisen seuraukset melko varmasti negatiivisemmat.Itse olisin lyönyt, koska idiootit eivät vain ansaitse sen enempää.
Toki helppo jeesustella interwebissä ninnannunnaniinjanäin, siihenhän pystyy kuka tahansa.
Ei, en suosi väkivaltaa, mutta en myöskään toisten ihmisten mielenpahoittamista.
Niin, no en ole eläissäni ketään lyönyt (sisko voi olla eri mieltä, mutta ei laskettane), mutta toisaalta enpä ole koittanut satuttaa ketään vittuilemalla mahdollisella keskenmenollakaan. Tuo ei enää ole "mielensäpahoittamista sanomisista" vaan lähinnä sairasta.Ei mulla ainakaan ole mitään sellaista väkivaltataipumusta ollut ikinä eikä tule olemaankaan, että yhtään mikään minulle sanottu johtaisi lyömiseen.
Eiköhän siellä ole PSG myös valmentajamarkkinoilla kohta.
PSG investigating Christophe Galtier for alleged Islamophobia and racist comments
Paris Saint-Germain Boss Christophe Galtier is being investigated by the club following alleged claims of racism.www.joe.co.uk
PSG kai olisi muutenkin kaikkien todennäköisyyksien mukaan vaihtanut kauden jälkeen valmentajaa, joten eiköhän siellä ole jo verkot olleet muutenkin vesillä.Eiköhän siellä ole PSG myös valmentajamarkkinoilla kohta.
PSG investigating Christophe Galtier for alleged Islamophobia and racist comments
Paris Saint-Germain Boss Christophe Galtier is being investigated by the club following alleged claims of racism.www.joe.co.uk
Ketkäs täällä ovat Gylfin tuominneet?Tälläkin palstalla jo eräiden toimesta tuomittu Gylfi Sigurdsson vapautettu kaikista syytteistä liittyen lapsen hyväksikäyttöepäilyyn.
Noin vain saatiin yksi ura pilattua ilmeisesti perättömillä syytteillä.
Tämäkään ei tee välttämättä Gylfistä ”syytöntä” tai että ei olisi tehnyt mainittuja juttuja. Usein näissä on vaan löytää tarpeeksi todisteita mitkä pätee oikeudessa. Sama juttu on käsitelty myös Mason Greenwoodin kohdalla. Tulee myös kyseeseen jos Partey on näiden syytteiden alla tai jos Benjamin Mendy vapautetaan syytteistä. Lain silmissä syytön ei ole sama kuin syytön. Yhteiskunnan toki pitää kohdella syyttömänä, mutta varmasti jokainen yksilö ja seuratkin saa tässä tehdä omat johtopäätökset.Tälläkin palstalla jo eräiden toimesta tuomittu Gylfi Sigurdsson vapautettu kaikista syytteistä liittyen lapsen hyväksikäyttöepäilyyn.
Noin vain saatiin yksi ura pilattua ilmeisesti perättömillä syytteillä.
Näkyi olevan paljonkin hassuttelua aiheella, kun syytökset tuli julki. Ihan nimihaulla löytyy, jos enemmänkin kiinnostelee.Ketkäs täällä ovat Gylfin tuominneet?
Kieltämättä melko outo ajatus. Itse en ainakaan halua elää tuollaisessa maailmassa."Ei vain löytynyt tarpeeksi todisteita". Toisin sanoen, syyllinen kunnes toisin todistetaan ja näköjään vielä senkin jälkeen.
Kyllä mä olen ihan samalla kannalla kuin @TjapalalaNäkyi olevan paljonkin hassuttelua aiheella, kun syytökset tuli julki. Ihan nimihaulla löytyy, jos enemmänkin kiinnostelee.
Juuri tällaisen @Tjapalala n ajattelumallin tyylillä saadaan ihminen loppuelämäkseen tuomittua. "Ei vain löytynyt tarpeeksi todisteita". Toisin sanoen, syyllinen kunnes toisin todistetaan ja näköjään vielä senkin jälkeen.