Jokainen, joka muistaa vuoden 2009 CL välierän, ei voi yllättyä vähääkään noista Barçan tuomarilahjuksista. Se oli sikamaisin farssi, jonka olen koskaan nähnyt.
Olin jo melkein unohtanut. Vieläkin nousee oksennusta kurkkuun.
Jokainen, joka muistaa vuoden 2009 CL välierän, ei voi yllättyä vähääkään noista Barçan tuomarilahjuksista. Se oli sikamaisin farssi, jonka olen koskaan nähnyt.
Klubiin tai KuPSiin kesällä?Moni meistä varmasti miettinyt että Mites Dele Allilla on mennyt Turkissa? Noh.
Skotlanti on ollut huhuissa, samoin tietty muut mantereet. Mutta totuuden nimissä, kun ongelma ei ole osaamisessa vaan asenteessa ja kuulemma mahdollisesti myös mielenterveydessä, hän ei nostaisi sen enempää kummankaan mainitsemasi joukkueen tasoa.Klubiin tai KuPSiin kesällä?
Hitto kun piti miettiä tuota Mourinhoa pitkään.Näille Barcelonassa aikanaan yhdessä työskenneille kavereille on muuten muutama pokaali tullut valmentajana.
Tässä vielä eiliseen puheenaiheeseen liittyen:
Eipä tuo pelitahti ole ollenkaan reilua noin nuoria pelaajia kohtaan.
Ja listasta saatiin nyt vihdoin selitys myös Dele Allin hienoiselle tason notkahtamiselle, tulleet vaan kilsat täyteen ja kropasta oli otettu kaikki irti.Neymar on hyvä esimerkki siitä, mitä isot minuutit voivat aiheuttaa, pelaaja on täysin lasia kolmekymppisenä.
Mourinhon lausuntoja tullut viime aikoina kehuttua ja nyt puuttui Roma-fanien rasistisiin huutoihin.