maken veivi jr.
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Manchester United, Bruceola
Haha onkohan ne lukenu futisforumia vai mikä?Mediakohu Miika Juntusen ympärillä aiheutti sopimuksen purkamisen
Juntunen out. Viikon tätäkin hupia kesti.
Haha onkohan ne lukenu futisforumia vai mikä?Mediakohu Miika Juntusen ympärillä aiheutti sopimuksen purkamisen
Juntunen out. Viikon tätäkin hupia kesti.
Tai sitten tuolta olisi lähtenyt Kinnusen lisäksi myös muita pelaajia, mikäli valmentajaa ei olisi vaihdettu. Ainut ja oikea ratkaisu KPV:ltä. Nyt joku oikea valmentaja sisään ja ajamaan sellaista projektia, minkä turvin nousu Veikkausliigaan on ensi kaudella mahdollista. Tämän kauden osalta se juna on tainnut mennä jo.Haha onkohan ne lukenu futisforumia vai mikä?
Tai sitten tuolta olisi lähtenyt Kinnusen lisäksi myös muita pelaajia, mikäli valmentajaa ei olisi vaihdettu. Ainut ja oikea ratkaisu KPV:ltä. Nyt joku oikea valmentaja sisään ja ajamaan sellaista projektia, minkä turvin nousu Veikkausliigaan on ensi kaudella mahdollista. Tämän kauden osalta se juna on tainnut mennä jo.
E: Kalliokoski hyppääkin näköjään päävalmentajaksi. Se jää sitten nähtäväksi, että kuinka pysyvä ratkaisu tuo on.
Leipzigin 33-vuotiaasta Julian Nagelsmannista tuli eilen nuorin UCL:n välieriin edennyt päävalmentaja. Valmentajaksi vielä todella nuori ja tullaan vielä varmasti näkemään jonkin suurseuran peräsimessä. Ehkä Kloppin jalanjäljissä Englantiin?
Valencia on tänään ilmoittanut että ei voi maksaa enää pelaajilleen palkkoja. Pelaajille on tarjottu että seura jäisi velkaa palkkojen verran. Pelaajat ovat oletettavasti kieltäytyneet tästä ja nyt seura on myös sanonut että jos ei tilanne ratkea, ei joukkue pysty pelaamaan ensi kautta missään. Tämä siis tullut tänään varmana ”huhuna”.
Tsiisus.
Ainakin 1994 Suomi - San Marino 4-1 Paxu teki kaikki Suomen maalit. Olin paikalla.Miten lista on sittemmin täydentynyt?
En tiedä onko oikea ketju, mutta pystyykö joku sanomaan ketkä suomalaiset ovat tehneet hattutempun miesten A-maaotteluissa. Itse löydän vain vanhan tilaston jossa on:
Jarl Öhman, kuusi maalia Viroa vastaan 1922
Lauri Lehtinen, kolme maalia Ruotsia vastaan 1930
Aatos Lehtonen, kolme maalia Liettua vastaan 1938
Yrjö Kylmälä, kolme maalia Viroa vastaan 1939
Mika Lipponen, kolme maalia Tunisiaa vastaan 1988
Miten lista on sittemmin täydentynyt?
Ainakin 1994 Suomi - San Marino 4-1 Paxu teki kaikki Suomen maalit. Olin paikalla.
Neymar... Olen nyt vähän uudestimiettinyt. En ole siis pitänyt hänestä enää ja en ole toivonut häntä Espanjaan takas, mutta tarkemmin kun ajattelee niin olisihan se superhienoa jos tulisikin. Mutta ei Barcaan (ei siellä pitäisi saada mennä ja tulla miten sattuu). Ei Realiinkaan. Ja kun Neymarilla on se unelma voittaa maailman parhaan pelaajan titteli niin ei Villarrealiinkaan kun taas jäisi yhden supertähden varjoon. Ketäs jäisi jäljelle? Sevilla, Atl. Madrid... Nyt UCL PSG-peleissä hän on ollut hyvä ja mielestäni miehistynyt sitten viime näkemäni Barcan paidassa.
En ainakaan huomannut että tuosta olisi joku seura Realia lukuunottamatta erityisesti hyötynyt ja kun se antaa nuorille pelaajille enemmän mahdollisuutta päästä pelaamaan, niin voisi tuon ottaa ihan pysyväksi käytännöksi.Mitäs mieltä jengi on tästä koronanjälkeisestä (Realin masinoimasta) sääntömuutoksesta, että viisi vaihtoa saisi tehdä per ottelu, mutta ne pitää silti tehdä maks kolmessa ryppäässä kuten tähänkin asti ne perinteiset maks kolme vaihtoa? (Eli aikaa tähän ei kuluisi aiempaa enempää.)
Itse olen digannut tästä poikkeussäädöksestä ja näkisin tällaisesta olevan hyötyä niin pelaajille kuin iloa katsojillekin ja taktinen nyanssi valmentajien duelissa sen kuin kasvaisi. Vai onko tässä se vaara, että rikkaat tulevat rikkaammiksi ja pikkuseuroilla ei olisi enää edes sitä pientä yllätysmahdollisuutta olemassa kun suurjengit juoksee köyhemmiltä jalat alta?
Ajoittain luen mutta en kirjoita. Palstalla keskitytään niin paljon puhtaaseen vittuiluun ja kirjoittelulla on enemmän negatiivinen sävy, joten ei oikein kiinnosta.Muista jalkapalloaiheisistafoorumeista: Olen kysellyt mikä meno on siellä ff-puolella, muttei kukaan kehtaa viitsiä siihen vastata. Olkoon se sitten.
Muista jalkapalloaiheisistafoorumeista: Olen kysellyt mikä meno on siellä ff-puolella, muttei kukaan kehtaa viitsiä siihen vastata. Olkoon se sitten.
Minkälainen tuo Amazonin palvelu on?Vinkkinä kaikille. Amazonissa nyt katsottavana All or Nothing Tottenham Hotspurs, eli dokkari Spursin viime kaudesta. Jos yhtä hyvä kuin vastaava Citystä tehty, niin iso suositus. Juuri lähtee itsellä katseluun niin pistetään tänne palautetta sitten.
Minkälainen tuo Amazonin palvelu on?
Tuli otettua kokeiluun. Pitänee katsoa myös tuo Cityn vastaava.Korjauksena. Olikin vaan kolme jaksoa. Lisää tulee viikon päästä.
Sen verran on tullut luettua negatiivisia kommenteja tuosta City-dokumentista, että hieman epäilyttää alkaa edes katsomaan. Ilmeisesti melkoinen sheikkien mainos josta ei mitään negatiivista löydy tyyliin Sunderland 'Til I Die, joka itsessään olikin loistava kaikessa tragikoomisuudessaan.Tuli otettua kokeiluun. Pitänee katsoa myös tuo Cityn vastaava.
Sen verran on tullut luettua negatiivisia kommenteja tuosta City-dokumentista, että hieman epäilyttää alkaa edes katsomaan. Ilmeisesti melkoinen sheikkien mainos josta ei mitään negatiivista löydy tyyliin Sunderland 'Til I Die, joka itsessään olikin loistava kaikessa tragikoomisuudessaan.
Korjauksena. Olikin vaan kolme jaksoa. Lisää tulee viikon päästä.