Kukin tyylillään. En juuri harrasta urheilumatkailua, mutta jotain on nähty reissuilla. Olen käynyt katsomassa lätkää San Josessa, Berliinissä ja Cortinanassa. Kainalopalloa eri variaatioina Dublinissa ja Torontossa. Noista ainoastaan yksi reissu oli pyhitetty sitä matsia varten. Muut olivat sellaisia, että reissulla oli muu motiivi, mutta tilaisuuden tullen käytiin katsomaan paikallista urheilua. Kotimaan futista menen katsomaan, jos saan ilmaiset liput eikä ole hyvää syytä olla menemättä. Pääkaupungissa asuessani olen kyllä ihan maksanutkin futiksesta. Liverpool (!) piti käydä katsastamassa ja yksi ykkösdivarin peli on nähty, kun entisen kotikaupunkini joukkue kohtasi HIFK:n. En edes muista, millä nimellä Hämeenlinna silloin pelasi. Niin paljon kotimainen futis merkkaa mulle. Kun ei nappaa, niin ei nappaa. Maajoukkueen pelit mukaan laskettuna olen käynyt elämäni aikana n. 10 pelissä. Mitäkö teen Tampereen reissuilla? Käyn siivillä. Lentopallon maaottelua kävin kyllä kerran siellä katsomassa. Kerrankin viihdyin Hakametsässä, kun Kerho ei ollut läsnä.