Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 288 898
  • 123 818

Barney

Jäsen
Kaks maalia tänään, mutta varmaan tulee kritiikkiä prässipelistä pelin jälkeen.
Ei tule, kun on osallistunut siihen. Sen on myös nähnyt esimerkiksi siinä, että Arsenal oli ensimmäisellä puoliajalla 20 minuuttia putkeen ihan kusessa Unitedin prässin kanssa.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Kaks maalia tänään, mutta varmaan tulee kritiikkiä prässipelistä pelin jälkeen.
Jos pidettäisiin ne aivot mukana näissä lällätyksissä. Ronaldo on saanut aiheesta perusteltua kritiikkiä. Kun on pelannut hyvin, on saanut kehuja aiheesta. Nyt on pelannut hyvin ja se on nostettu täällä esiin, siis myös pallottoman pelin osalta. Ei tarvitse kirjoitella ihan mitä sattuu paskaa.
 

Barney

Jäsen
Rasse voitaisiin ottaa kyllä vaihtoon. Todella heikko ottelu häneltä.
 

Heddy#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampa Bay Lightning, Manchester United
Ei ole kyllä Markun päivä tänään. Ihan turhaa aikaili ja ajautui liian pieneen tilaan, kun aiemmin olisi ollut paikka syöttää keskelle tai Sancholle viereen.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Jos pidettäisiin ne aivot mukana näissä lällätyksissä. Ronaldo on saanut aiheesta perusteltua kritiikkiä. Kun on pelannut hyvin, on saanut kehuja aiheesta. Nyt on pelannut hyvin ja se on nostettu täällä esiin, siis myös pallottoman pelin osalta. Ei tarvitse kirjoitella ihan mitä sattuu paskaa.

Ei kyllä ole saanut pelkästään aiheesta kritiikkiä.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Rasse voitaisiin ottaa kyllä vaihtoon. Todella heikko ottelu häneltä.
Olen vähän eri mieltä. Joo, muutamat pallolliset ratkaisut ovat olleet heikkoja ainakin sikäli että on kuljettanut umpikujaan, mutta vastapainoksi on tehnyt loistavia screenejä, kiertoja ja osallistunut puolustamiseen aktiivisesti. Toki vaihtoon voitaisiin ottaa, ei sillä, mutta ei nyt ihan huonosti ole pelannut.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Ei kyllä ole saanut pelkästään aiheesta kritiikkiä.
Onhan, sillä kokonaisuutena tämä on ollut Ronaldolta aika pirun huono kausi.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Sancho, Rash, Bruno ja Ronaldo ollut todella hyviä tänään, Fred myös, muutamaa mokailua lukuunottamatta.

Ja nyt myös DDG alistaa.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Onhan, sillä kokonaisuutena tämä on ollut Ronaldolta aika pirun huono kausi.

Hän on vasta liittynyt sekavaakin sekavampaan joukkeeseen, jossa oli sekava valmentaja joka sai potkut. Kun sekava valmentaja lähti, niin alkoi peli sujua koko joukkueelta.

Lisäksi siis tehnyt ihan hemmetin hyvin maaleja siihen nähden, että liittyi sekaisin olevaan joukkueeseen, missä kaikki muut palikat oli hukassa. Turhaan yrität seivailla.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Hän on vasta liittynyt sekavaakin sekavampaan joukkeeseen, jossa oli sekava valmentaja joka sai potkut. Kun sekava valmentaja lähti, niin alkoi peli sujua koko joukkueelta.
Olen sanonut sulle ennenkin, mutta sanotaan vielä yhden kerran: United ei ollut mitenkään sekava joukkue ennen Ronaldon tuloa. Et voi tietää kun et pelejä katsonut, kuten olet kertonut.

Itse muuten kyllästyisin pikku hiljaa tuohon jatkuvaan väärässä olemiseen jos olisin sinä.

Edit. Ja aivan täysin riippumatta valmentajasta, Ronaldon työmäärä on ollut tällä kaudella keskimäärin todella alhainen.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Olen sanonut sulle ennenkin, mutta sanotaan vielä yhden kerran: United ei ollut mitenkään sekava joukkue ennen Ronaldon tuloa. Et voi tietää kun et pelejä katsonut, kuten olet kertonut.

Itse muuten kyllästyisin pikku hiljaa tuohon jatkuvaan väärässä olemiseen jos olisin sinä.

Edit. Ja aivan täysin riippumatta valmentajasta, Ronaldon työmäärä on ollut tällä kaudella keskimäärin todella alhainen.

Olen katsonut tällä kaudella ja kyllä oli, jo kaksi ottelua ennen Ronaldoa. Myönnä vaan reheliisesti olleesi väärässä, niin toi sun selittely ei näytä niin tyhmältä.
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Lingard - Ronaldo komboa olisi mielenkiintoista nähdä enemmän samaan aikaan kentällä. Missä Ronaldon prässi ei aina vakuuta niin Jesse vetelee. Äsken Rollo jäi alemmaksi ja Lingard ylimpänä täysiä päälle. Ei pallon riisto ollut kaukana. Mutta onhan tuossa koko joukkueen prässissä tekemistä, vaikka väläyksiä siitä näkeekin.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Ck

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Olen katsonut tällä kaudella ja kyllä oli, jo kaksi ottelua ennen Ronaldoa. Myönnä vaan reheliisesti olleesi väärässä, niin toi sun selittely ei näytä niin tyhmältä.
Fanipoju on nyt hyvä ja lukee viestejä. Ennen Ronaldon tuloa = viime kausi, jota et omien sanojesi mukaan seurannut. Päläri.
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Onko muidenkin mielestä Telles koko ajan väärässä paikassa puolustuksessa. Koko ajan tuntuu olevan selässä tilaa.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Fanipoju on nyt hyvä ja lukee viestejä. Ennen Ronaldon tuloa = viime kausi, jota en omien sanojesi mukaan seurannut. Päläri.

Viimekausi oli viimekausi, ei viimekauden tekemiset merkitse mitään tällä kaudella. Italiakin voitto juuri euroopan mestaruuden ja nyt saattaa tippua MM-kisoista. Mä oon kattonu tän kauden marseja ja Leeds pelin jälkeen Manu on ollut paska, jo ennen Ronaldoa.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Viimekausi oli viimekausi, ei viimekauden tekemiset merkitse mitään tällä kaudella. Italiakin voitto juuri euroopan mestaruuden ja nyt saattaa tippua MM-kisoista. Mä oon kattonu tän kauden marseja ja Leeds pelin jälkeen Manu on ollut paska, jo ennen Ronaldoa.
Peukkua sun otannallesi.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Miksiköhän Ronaldo ei jää nykyään enää ollenkaan kiittämään kannattajia pelin jälkeen? Monta peliä painellut suoraan koppiin tuloksesta riippumatta päätösvihellyksen jälkeen. Nyt jo suoraan vaihdosta.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Miksiköhän Ronaldo ei jää nykyään enää ollenkaan kiittämään kannattajia pelin jälkeen? Monta peliä painellut suoraan koppiin tuloksesta riippumatta päätösvihellyksen jälkeen. Nyt jo suoraan vaihdosta.

Voisin uskoa, että menee suoraan palauttelemaan. Lämmintä ja palautusjuomaa.
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Miksiköhän Ronaldo ei jää nykyään enää ollenkaan kiittämään kannattajia pelin jälkeen? Monta peliä painellut suoraan koppiin tuloksesta riippumatta päätösvihellyksen jälkeen. Nyt jo suoraan vaihdosta.
Jos pitäisi veikata niin lähtee varmaan heti hierojalle tai jollekkin muulle vastaavalle. Sinäänsä ymmärrettävää, kun kyllähän tuon kropan ylläpito tuossa iässä vaatii duunia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös