Just näin. Eikä edes pelkästään heräteltyä, vaan kyllä tuossa varmaankin on pitkälti taustalla myös se, ettei Ronaldo voi fysiikastaan huolimatta pelata 90 minuuttia joka pelissä. Edelleen kannatan sitä supersub-ajatusta ainakin sellaisia vastustajia vastaan, jotka ovat alakerrassa pallovarmoja.Tuolla Chelsea-ottelun penkityksellä saatiin vielä Ronaldo herätettyä ja nyt häneltä saatiin sitä työntekoa joukkueen eteen, mitä on koko syksy huudeltu. Hienoa.
No joo ymmärrettävää, mutta esimerkiksi kotipeleissä koppiin mennään Stretford Endin edestä, niin ei se nyt iso homma ole käydä aplodit heittämässä. Mene ja tiedä.
Tänään tärppinä Skotlannin Championshipin kärkikamppailu Inverness-Kilmarnock. 21:45 ja Viaplay näyttää. Samaan aikaan myös Englannin Championshipin kärkikamppailu Fulham-Bournemouth. Myös Viaplaylta.
Jaahas, varma perjantain merkki, kun @mikko600 päivystää yksin live-ketjussa. Virtuaalinen tuoppi täältä, itse taidan tänä iltana tehdä välillä jotain muuta.
Johan oli blokkaukset!
Just olin kirjoittamassa samaa. Fulhamin peli kyllä oikein hyvän näköistä.
Oikeen pirteetä! Samalla Bournemouth jatkaa linjallaan ettei vieraissa hirveästi maaleja päästä - tosin melkoisilla kummallisuuksilla tänään.
Skotlannissa Inverness mennyt Kilmarnockia vastaan johtoon 1-0 ja sillä tuloksella myös Championshipin kärkeen. Tosin Raith Roversilla on huomenna mahdollisuus nousta myös kärkeen.
Hirvittävän skrodeja nää jalkapallotuomarit. Eikö sanottu, että aliarvostettu ammattikunta kun huipputasolla ovat piin kovia urheilijoita. Mutta tätä ei ole vielä kelpuutettu olympialajiksi.
Tuima ilme, kalju pää ja hartioina kaapin ovet, sykkeenä 45 lyöntiä päivässä. Se on sitä auktoriteettia. Paitsi vähän aikaa sitten oli jossain ottelussa kun päädumari ei uskaltanut itse mennä kattomaan var-hidastusta tilanteesta vaan vastuupakoili ja hiirulaisesti oli että odotetaan mitä sedät punkkerista sanoo. Oliko jopa EM-kisoissa. Jossain kummiskin.
Gra-Ala 1-0 edelleen.
Näköjään tullut 10min sitten sisään. Kahtellaan.Mitenkäs Pellistrin poika siellä pärjää?