Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 288 391
  • 123 818

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Todella hieno voitto vieraskentällä vajaamiehisenä.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Ihan uskomattoman hienoa. Kiitos Rive ja anteeksi että olen sinua epäillyt viime aikoina.

OI SUOMI ON!!
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Aivan upeaa! Vajaalla Suomi teki 2 maalia!

Kazakeilta vielä joku Pariisin ihme tänään, niin tiistaina kamppaillaan vielä suorasta MM-kisapaikasta.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Aivan upeaa! Vajaalla Suomi teki 2 maalia!

Kazakeilta vielä joku Pariisin ihme tänään, niin tiistaina kamppaillaan vielä suorasta MM-kisapaikasta.
My maximum respect, oikein meni veikkauksesi! Koita nähdä samankaltaisia unia myös alkuviikosta!
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
En muista tällaista ottelua Suomen Jalkapallomaajoukkueelta nähneeni. Huhhuh mikä voitto. Ja tiistaina sitten iso kiima!!!
 

Tikiti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Professori Aho, Dortmund ja Arsenal
Ai helvetti. Hieno voitto ja tiistaina sitten Ranskaa pataan. Olisi lippu pohjoiskaarteeseen, mutta murtuneen jalan takia, en tiedä uskallanko kipsillä lähteä paikan päälle. Pitää vielä tutkiskella vaihtoehtoja...
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Ai helvetti. Hieno voitto ja tiistaina sitten Ranskaa pataan. Olisi lippu pohjoiskaarteeseen, mutta murtuneen jalan takia, en tiedä uskallanko kipsillä lähteä paikan päälle. Pitää vielä tutkiskella vaihtoehtoja...
Mä oon vaihtoehto, kai mä oon vaihtoehto? Sano, että oon vaihtoehto..
 

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
Ranska vasta 2-0 12 minuutin jälkeen. Toivotaan varamiehistä jengiä tiistaiksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös