Pavlikovsky
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Olihan yksi kovimmista kädenväännöistä, mitä Riven huuhkajat on hetkeen osoittanut. Kampittaa kaikki EM-ottelut.
My maximum respect, oikein meni veikkauksesi! Koita nähdä samankaltaisia unia myös alkuviikosta!Aivan upeaa! Vajaalla Suomi teki 2 maalia!
Kazakeilta vielä joku Pariisin ihme tänään, niin tiistaina kamppaillaan vielä suorasta MM-kisapaikasta.
Aivan. Jopa vajaalla Suomi teki enemmän maaleja kuin 5-3-2:lla!Aivan upeaa! Vajaalla Suomi teki 2 maalia!
Mä oon vaihtoehto, kai mä oon vaihtoehto? Sano, että oon vaihtoehto..Ai helvetti. Hieno voitto ja tiistaina sitten Ranskaa pataan. Olisi lippu pohjoiskaarteeseen, mutta murtuneen jalan takia, en tiedä uskallanko kipsillä lähteä paikan päälle. Pitää vielä tutkiskella vaihtoehtoja...
Pidän mielessä jos en itse mene tai kaveri ei pääse ;)Mä oon vaihtoehto, kai mä oon vaihtoehto? Sano, että oon vaihtoehto..
Enempää en voi vaatia, oot hieno miesPidän mielessä jos en itse mene tai kaveri ei pääse ;)
Yksi hienompia Suomi futiksen voittoja, joka jätkät taisteli ja antoi kaikkensa. Ranska Tiistaina nurin Stadikalla, niin ollaan varmasti jatkokarsinnoissa.Ihanaa saatana oi suomi on!!!
Ranska vasta 2-0 12 minuutin jälkeen. Toivotaan varamiehistä jengiä tiistaiksi.
Varamiehistä jokainen olisi Suomen avauksessa... Ranskalla ei kauheasti ole hyökkäykseen vaihtoehtoja.
Käytännössä näin, mutta silti on melkoisen paljon merkitystä Suomen kannalta, keitä pelaajia kohdataan.
Tuskinpa. Eiköhän siellä ole ainakin Ben Yedder kärjessä.Eiköhän siellä ole hyökkäyksessä Mbappe ja Benzema? Muilla paikoilla tulee todennäköisesti kierrätystä.
Tuskinpa. Eiköhän siellä ole ainakin Ben Yedder kärjessä.