Luuk De Jong on kyllä melkoinen mysteeri. kärki, joka ei tee juoksuja, ei prässää, ei ole hyvä jalalla ja ilmeisesti ihan ok päällä, jos jaksaisi hypätä.
Äläs nyt, Piquella on eniten maaleja Barcapaidassa nykypelaajistaPitäs päästä tasoihin ja Barcalla on kärjessä
Luuk De Jong ja Pique
Mitä vittua?
Tämän pelin perusteella tuo fakta ei tule muuttumaan ikinä.Äläs nyt, Piquella on eniten maaleja Barcapaidassa nykypelaajista
Olisi pitänyt tulla vähintään 6 minuuttia. Noin räikeä ajan pelaaminen on kuvottavaa.4 min lisäaikaa? Sellainen vitsi sieltä......
Näin ulkopuolisen silmin tämä vastaa yksi yhteen sitä mielikuvaa mikä mulla on kaikista eteläeurooppalaisista jalkapallopeleistä. Aina kun katson matsin italialaista tai espanjalaista sarjafutista, se on samanlaista filmaamista ja ajanpeluuta. Ja siis joukkueesta riippumatta.4 min lisäaikaa? Sellainen vitsi sieltä......
Olisi pitänyt tulla vähintään 6 minuuttia. Noin räikeä ajan pelaaminen on kuvottavaa.
Italian peleistä en osaa sanoa. Mä kyllä katselen aika paljon Espanjan pelejä eikä siellä yleensä paljon aikaa pelata. Joskus näissä selkeä alakoira vs. selkeä yläkoira matseissa voi lähteä lapasesta. Kuten tänään kävi.Näin ulkopuolisen silmin tämä vastaa yksi yhteen sitä mielikuvaa mikä mulla on kaikista eteläeurooppalaisista jalkapallopeleistä. Aina kun katson matsin italialaista tai espanjalaista sarjafutista, se on samanlaista filmaamista ja ajanpeluuta. Ja siis joukkueesta riippumatta.
Mutta tosiaan aika ohuella kokemuksella tämä.