Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 152 419
  • 122 425

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Joku voisi kertoa sunnuntaiseuraajalle, että miksi tuolla boksin sisällä ei oteta nollatoleranssia noiden pallon käsiin osumisien kanssa? Ainoa tapaus missä pallon osuminen käteen sallittaisiin olisi sellainen missä käsi on oikeasti kyljessä kiinni.

Noinhan se oli joskus ennen, mutta siitä on menty koko ajan toiseen suuntaan. Nykyään taideta pilkkuja enää käsivirheistä viheltää kun ihan selvissä tahallisissa tapauksissa.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Miten sä vittu jaksat johonkin jalkapallon liveseurantaankin tulla änkyröimään?
Kiitos tietääkseni saan seurata jalkapalloa ja kommentoida tähänkin ketjuun. 330 kommenttia muuten olen tuolla listalla jos käyt painamassa nappia, että ketä on kommentoinut niin aika korkealla.
 

Barney

Jäsen
Olen seurannut ja sovitaan näin. Rahalla saa kalliita pelaajia, sitten kun joku ei pelaa niin maailman paras jalkapallo ei olekkaan enää parasta. Ei tätä asiaa voi tätä paremmin perustella.
Ei se pointti ole siinä, että joku ei pelaa, vaan joukkueen muodostelma poikkeaa siitä muodostelmasta, jolla City on tälläkin kaudella dominoinut Valioliigaa. No ehkä sinä tajusit itsekin tämän, vaikka esität tyhmää.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Aguero tulossa kentälle?
 

Fordél

Jäsen
Olen seurannut ja sovitaan näin. Rahalla saa kalliita pelaajia, sitten kun joku ei pelaa niin maailman paras jalkapallo ei olekkaan enää parasta. Ei tätä asiaa voi tätä paremmin perustella.

Niin ei se olekaan enää maailman parasta futista, kun ihan keskeiseltä pelipaikalta puuttuu pelaaja, kiitos valmentajan taktisen valinnan. Lähes koko kauden ajan sillä paikalla on viilettänyt joko Fernandinho tai Rodri, mutta ei tänään.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Maradonan lastenlasten isä kentälle. Ensin Jeesus, sit tää. Ketä ne vielä sinne heittää?
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Olipahan torso kulmapotku.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Ei se pointti ole siinä, että joku ei pelaa, vaan joukkueen muodostelma poikkeaa siitä muodostelmasta, jolla City on tälläkin kaudella dominoinut Valioliigaa. No ehkä sinä tajusit itsekin tämän, vaikka esität tyhmää.
En esitä tyhmää. Minä en vain osta ajatusta, että yksi pelaaja tekee jonkun valmentajan pelistä hyvää tai huonoa. Jos se peli olisi niin hyvää, niin se toimisi kenen tahansa pelaamana. Nyt ei toimi ja syy on valmentajassa joko koska ei valinnut oikeita pelaajia, tai koska on yksinkertaisesti huonompi kuin vastustajan valmentaja.

Toiset yrittää tehdä paskasta timanttia, toiset timantista paskaa.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Kovacic kentälle.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mourinho teki nyt aika jännän vaihdon.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös