Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 295 637
  • 123 822

Barney

Jäsen
Aika normaalilta keväältä tämä alkaa ainakin jalkapallon osalta vaikuttamaan. Viime vuosi oli vain poikkeus, joka vahvistaa säännön.
 

Jeffrey

Jäsen
Kloppo pääsee taas syyttämään muita tappiosta, ja kääntämään katseet siihen kuinka sekavaa joukkueen pelaaminen on. Paha tappio top-4 sijoja ajatellen.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Pukki maalannu. Hyvähyvä. Mä ajattelin jo että onko jossain karanteenissa, kun ei mitään kuulunu koko pelaajasta :)
 

Neon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Suomalaisista puheenollen myös huolestuttavampaa uutista, kun Hradecky vaihdettu puoliajalla pois Leverkusenin maalilta. Niklas Lombin debyytti Bundesliigassa olikin sitten hankalahko, kun sulivat loppuminuuteilla parin maalin johtoasemasta tasuriin.

Sormet ristiin, ettei Lukella nyt ainakaan mitään isompaa ropleemaa.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Jopas nyt, Pukki toinenkin maalaus. Johan tästä lähtee taas kunnolla liikkeelle homma
 

Barney

Jäsen
Spurs lähtee Citya vastaan normaalia hyökkäävämmällä kokoonpanolla, kun Ndombele on toisena pohjapelaajana. Onkohan Josella kaikki hyvin?
 

Fordél

Jäsen
Érik Lamela on kyllä mystisin, ympäripyörein, värittömin ja hajuttomin Valjupelaaja mulle. Kaverin tasosta, ominaisuuksista tai edes ominaisimmasta pelipaikasta on mahdotonta sanoa yhtään mitään. Tuolla se taas kirmaa huippumatsissa avauksessa, mutta todennäköisesti mitään mielikuvaa ei kaverista jää matsin jälkeen. Toivottavasti Spursin pelaajat sentään tunnistavat pelipaidasta hänet omaksi pelaajaksi.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Kumpi kauden paras puolustava keskikenttä? Ndidi vai Rodri? Edge ehkä Ndidille roolin ja vastuun vuoksi.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Kumpi kauden paras puolustava keskikenttä? Ndidi vai Rodri? Edge ehkä Ndidille roolin ja vastuun vuoksi.
Kyllä Ndidi vie tässä voiton. On Rodri ollut hyvä mutta Ndidi on ollut ihan maaginen aina kun olen Lestön matseja katsonut. Vaikea tuohon on kyllä kolmatta ottaa, vaikka tekee mieli vetää kotiin päin McFredillä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös