Molempia varmasti itkettää yhtälailla tällaiset otteet.Olen todella pettynyt näkemääni ja vauva on samaa mieltä.
Molempia varmasti itkettää yhtälailla tällaiset otteet.Olen todella pettynyt näkemääni ja vauva on samaa mieltä.
Olen todella pettynyt näkemääni ja vauva on samaa mieltä.
Vaikuttaa hiukan Claudio Gentilemäiseltä toi pelityyli. Siis kovuuden osalta, ei juuri muuten.Olisi voinut Pool jättää tuon uuden topparin hankkimatta.
Voi vittu, että olet pieni ihminen.Klopp kävi vielä neljännelle erotuomarille kertomassa pakkitilanteesta: Virgil, Gomez, Matip, Fabinho... Ei ole enää ketään.
Mikä tuossa nyt noin pahaa oli? Ymmärrän, että vituttaa mutta hereille nyt.Voi vittu, että olet pieni ihminen.
Toisaalta ei kai manu-faneilta voi liikoja odottaakaan.
Fanin ja kannattajan ero on korviahuumaava.
Kloppon kroonisen halipulan aiheuttama äksyily tarttunut jo faneihin? Vai kannattajiin?Mikä tuossa nyt noin pahaa oli? Ymmärrän, että vituttaa mutta hereille nyt.
Nyt on kyllä rekkalastillinen hiukan terävämpää soraa pikkareissa. Silloin se taitaa eniten vituttaa, kun ei omalla joukkueella kuljekaan :)Voi vittu, että olet pieni ihminen.
Toisaalta ei kai manu-faneilta voi liikoja odottaakaan.
Fanin ja kannattajan ero on korviahuumaava.
Ei käy kloppoa kateeksi
Tuo on kyllä terävä huomio.Nyt on kyllä rekkalastillinen hiukan terävämpää soraa pikkareissa. Silloin se taitaa eniten vituttaa, kun ei omalla joukkueella kuljekaan :)
Väittäisin että kyseessä on vain mielisairaus jos vähän kyseisen sankarin hengentuotoksia seurailee.Nyt on kyllä rekkalastillinen hiukan terävämpää soraa pikkareissa. Silloin se taitaa eniten vituttaa, kun ei omalla joukkueella kuljekaan :)
Kyllä täällä jokaisen joukkueen kannattaja, vai fani (?), on saanut oman osansa. Se pitää vaan kestää ja antaa takaisin, kun tulee mahdollisuus :)Tuo on kyllä terävä huomio.
No jos on tarvetta. Itselläni juurikin vituttaa kun Poolin peli on nyt mitä on.Kyllä täällä jokaisen joukkueen kannattaja, vai fani (?), on saanut oman osansa. Se pitää vaan kestää ja antaa takaisin, kun tulee mahdollisuus :)