Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 290 784
  • 123 818

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Man of the match on ehdottomasti selostaja.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Vittu kun vituttaa vieläkin. Mutta selostajalle kyllä hattu päästä, kirkkaasti absurdein peli jota itse olen seurannut koskaan
 

RaikkA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässässäsäsä
Vähän reilut 3min meni Wernerillä ensimmäiseen maaliin Chelsea paidassa.


Harjoituspelejä toki, mutta kuitenkin.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Vajaa puoli tuntia ja Englannissa kausi alkaa. Eli Community Shieldiä pukkaa. Kokoonpanot kuvana.
 

Liitteet

  • 7FD616D2-F281-4B22-BC0D-5B15A278996F.jpeg
    7FD616D2-F281-4B22-BC0D-5B15A278996F.jpeg
    504 KB · kertaa luettu: 85

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Vajaa puoli tuntia ja Englannissa kausi alkaa. Eli Community Shieldiä pukkaa. Kokoonpanot kuvana.

Kyllä! Johan siitä on aikaa. Neco Williamsin avaukselle peukkua. Tulee lyömään läpi tällä kaudella.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Aubalta aika nätti veto.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Robbon keskityksistä napsahtaa vielä.
 

PasiAnssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Wycombe Wanderers
Arteta saanut kyllä junnut ja hylkiöt uskomattomaan iskuun aina siitä viimeisestä Liverpool pelistä asti. Sakalla kolmanneksi eniten maalisyöttöjä britteinsaarisaarilla kauden 2019-2020 alusta lukien. Maitland-Niles vaikutti vielä puoli sitten täysin hyödyttömältä, mutta on ainoa kunnon puolustava laitapakki, ja ollut todella hyvä näitä top 6 joukkueita vastaan. Nketiah ja Tierney pelanneet taas hyvin tähän asti.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Olen niin mehuissani Jimbon tavasta olla koskaan pahoittelematta kun vetää sukille. "Ensi kerralla tulee kovempaa poika".
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Noin, Taku!
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Hyvä paine nyt
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Nasahti alamummoon kivasti.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös