Nännimäinen
Jäsen
PSG-Real pelissä joutuu kuuntelemaan Mertsiä... Jessus.
Kiitti tästä, helpottaa matsivalintaa entisestään. Atletico-Jjuve siis. Atalantan pariin sitten, jos tämä ratkeaa heti/käy tylsäksi.
PSG-Real pelissä joutuu kuuntelemaan Mertsiä... Jessus.
Olen tässä pidemmän aikaa jo ihmettelyt Navasin kohtelua Madridissa, noh onneksi lainattiin PSG:hen niin pääsee näyttämäänNuudeli rokottaa ja Courtois jatkaa imurointiaan, 1-0.
Olen tässä pidemmän aikaa jo ihmettelyt Navasin kohtelua Madridissa, noh onneksi lainattiin PSG:hen niin pääsee näyttämään
Kyllä, ja itseasiassa lausui sen ensin oikeaoppisesti, mutta samassa lauseessa keksi tämän uuden mainitsemasi lausunnan.Btw, Mertsillä ääntämiset jälleen aivan omaa luokkaansa. "todella tyylikäs ranskalaistoppari Variin."
Kyllä, ja itseasiassa lausui sen ensin oikeaoppisesti, mutta samassa lauseessa keksi tämän uuden mainitsemasi lausunnan.
Ihme itkua Mertarannasta joiltakin. Joo, eihän se nyt paras mahdollinen ole mutta mun mielestä hoitaa kuitenkin vuosien ammattitaidolla ihan siedettävästi näitäkin pelejä. Mukava kuunnella jalkapallon parissa kun on vuosien aikana tottunut käytännössä pelkästään jääkiekkoon ja yleisurheiluun.
Pelinä toki katson nyt Atletico-Juve -peliä koska se on mielestäni kiinnostavampi.
Kaikkihan tuo nyt tiesi ketä tarkoitit. Ronaldo on kuulemma G-mies.C-mies vei Juven 0-1 johtoon.
Cuadrado siis.
Mitkä nimet hän on lausunut väärin? Mertarannalla on toki puutteensa mutta uskaltaisin sanoa että nimien lausuminen ei kuulu niihin.plus nuo ääntämiset yms.
Mitkä nimet hän on lausunut väärin? Mertarannalla on toki puutteensa mutta uskaltaisin sanoa että nimien lausuminen ei kuulu niihin.
Kuulit aivan oikein, vaimea naisääni kertoi oikeaoppisen tavan ääntää Varanen nimi.Kuulinko väärin vai sanoko joku just mertsille miten ne äännetään?