Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 129 097
  • 122 077

tooMi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, JP#13, MG#64, Real Madrid
Ajatellaan positiivisesti, joka pelissö on pelattu sysipaska puoliaika ja hyvä puoliaika! Eli se hyvä on vasta edessä!
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ihme itkua Mertarannasta joiltakin. Joo, eihän se nyt paras mahdollinen ole mutta mun mielestä hoitaa kuitenkin vuosien ammattitaidolla ihan siedettävästi näitäkin pelejä. Mukava kuunnella jalkapallon parissa kun on vuosien aikana tottunut käytännössä pelkästään jääkiekkoon ja yleisurheiluun.

Pelinä toki katson nyt Atletico-Juve -peliä koska se on mielestäni kiinnostavampi.
 

Pablito

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Real Madrid, Toronto Maple Leafs
Ihme itkua Mertarannasta joiltakin. Joo, eihän se nyt paras mahdollinen ole mutta mun mielestä hoitaa kuitenkin vuosien ammattitaidolla ihan siedettävästi näitäkin pelejä. Mukava kuunnella jalkapallon parissa kun on vuosien aikana tottunut käytännössä pelkästään jääkiekkoon ja yleisurheiluun.

Pelinä toki katson nyt Atletico-Juve -peliä koska se on mielestäni kiinnostavampi.

Saisi pysyä siinä yleisurheilun ja skodacupin selostuksessa, ei vaan toimi miehen selostustyyli jalkapallossa. Välillä niin älyttömän pihalla pelitilanteista ettei tosikaan plus nuo ääntämiset yms.
 

Pablito

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Real Madrid, Toronto Maple Leafs
Mitkä nimet hän on lausunut väärin? Mertarannalla on toki puutteensa mutta uskaltaisin sanoa että nimien lausuminen ei kuulu niihin.

Käännä kanavaa ja kuuntele kuinka lausuu esimerkiksi Meunierin, Varanen ja Rodriguezin nimet.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Käännä kanavaa ja kuuntele kuinka lausuu esimerkiksi Meunierin, Varanen ja Rodriguezin nimet.
Pistä jotain linkkiä siihen miten nuo pitäisi oikeasti sitten ääntää. Ei noissa Meunierissa ja Rodriguezissa ainakaan mitään kovin isoa eroa ollut siihen kuin mitä itse löysin googletuksen tuloksella. Mutte ehkä ne oli väärät linkit.
 

Pablito

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Real Madrid, Toronto Maple Leafs
Pistä jotain linkkiä siihen miten nuo pitäisi oikeasti sitten ääntää. Ei noissa Meunierissa ja Rodriguezissa ainakaan mitään kovin isoa eroa ollut siihen kuin mitä itse löysin googletuksen tuloksella. Mutte ehkä ne oli väärät linkit.

Joo kyllähän oikeaoppisesti Rodriguezin etunimi lausutaan Tseims.
 

tooMi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, JP#13, MG#64, Real Madrid
Pistä jotain linkkiä siihen miten nuo pitäisi oikeasti sitten ääntää. Ei noissa Meunierissa ja Rodriguezissa ainakaan mitään kovin isoa eroa ollut siihen kuin mitä itse löysin googletuksen tuloksella. Mutte ehkä ne oli väärät linkit.
Rodriguezin sukunimen ääntää oikein mutta etunimen ääntää englantilaisittain "TSEIMS"
 

tooMi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, JP#13, MG#64, Real Madrid
Varanen äänti VARIIN. Naisääni korjasi sen äsken mertsille. Tuosta mönjööstä en osaa sanoa miten se lausutaan.
 

Pablito

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Real Madrid, Toronto Maple Leafs
Tuota en kuullut äsken kun puhui vain Rodriguezista. Mites nuo muut?

Äsken kävi joku nainen kuiskaamassa Mertsille suorassa lähetyksessä miten Varane lausutaan. Eikö riitä jo perusteluksi vai haluatko enemmänkin vääntää?
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Äsken kävi joku nainen kuiskaamassa Mertsille suorassa lähetyksessä miten Varane lausutaan. Eikö riitä jo perusteluksi vai haluatko enemmänkin vääntää?
Enhän minä ole vääntänyt. Kysyin sinulta. Ei tämä niin vakavaa ole. Ihmeellistä tämä keskustelukulttuuri täällä, hirmu vihaista porukkaa tuntuu olevan.
 

tooMi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, JP#13, MG#64, Real Madrid
Mää tykkään itse hemmetisti mertsistä, ehkä tämä jalkapallo ei välttämättä ole se leipälaji!
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Mä kelasin ihan huvikseni tuota lähetystä taaksepäin. Naisääni käskee Mertsiä sanomaan VARANE. Ei sitä varmaan ihan noinkaan lausuta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös