Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 114 619
  • 121 720

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Varmaankin. Itse katson Wolves vs. Man United Viasatilta.
Ja ManU on vienyt tätä mennen tullen. Wolvesilta pari hyvää hyökkäystä tokalla. "Ansaittu" oli piikittelyä ja tiedät sen itsekin.
 

Barney

Jäsen
Varmaankin. Itse katson Wolves vs. Man United Viasatilta.
Sama peli näyttäisi olevan. Itse näin ainakin koko ensimmäisen puoliajan verran Wolvesia, joka oli ihan aseeton Unitedin prässin alla ja roiski vain palloa ylöspäin. Tuo oli huonoin puoliaika hyökkäyssuuntaan, jonka olen Wolvesilta nähnyt parin viime kauden aikana. Viime kaudella tuli kuitenkin useampi heidän pelinsä katsottua.
 
Ja ManU on vienyt tätä mennen tullen. Wolvesilta pari hyvää hyökkäystä tokalla. "Ansaittu" oli piikittelyä ja tiedät sen itsekin.

No hetkeä aiemmin käytiin jo tolpassa. Ihan ansaittu oli minusta ja näemmä parin muunkin kirjoittajan mielestä, joten ei tästä kannata pahastua. Maalipaikat nyt 2-1 kotijoukkueelle.

Olen kyllä ihan rehdisti kotijoukkueen puolella tässä. Hienommat paidat ja sympaattisempi jengi.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
No hetkeä aiemmin käytiin jo tolpassa. Ihan ansaittu oli minusta ja näemmä parin muunkin kirjoittajan mielestä, joten ei tästä kannata pahastua. Maalipaikat nyt 2-1 kotijoukkueelle.
Kannattaa vaihtaa kanavaa jos sieltä tulisi vaikka jotain ohjelmaa josta ymmärrät jotain.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: V-G-

Barney

Jäsen
Aijai. On se Pogba taitava.
 

Barney

Jäsen
Rasse voisi vetää nämä pilkut jatkossa. Painoi Chelseaa vastaan huikean pommin.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Eilen Morata ei onnistunut pilkussaan ja nyt Pogba myös epäonnistuu...
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Parhaimpaan mahdolliseen kohtaan veti Pogba - maalivahdin kannalta.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Komeasti otti Patricio kiinni Pogban rankkarin!
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Jokohan kohta saataisiin Greenwood kentälle laittamaan peli pakettiin.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
AWB sai kyllä osakseen aikas paskaa tuomarointia: ei käsivirhettä ja naama peruslukemilla tästä huomautettuaan sai keltaisen.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Siinähän se pelin kuva oli lyhyesti. Unitedilta surkea erikoistilanne ja James jää makaamaan.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Jei! Greenwood sisään!
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Valioliigan kuuden ison joukkueen takana tulevista porukoista ei ole yksikään suuremmin vakuuttanut ja tänäänkin Everton ansaitusti tappiolla 1-0 Aston Villaa vastaan puoliajalla.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Villalle tänään arvokas voitto Evertonista. El Ghazi tekee aivan lopussa vielä 2-0 kotijoukkueelle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös