maken veivi jr.
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Manchester United, Bruceola
James voisi jäädä puoliajan jälkeen pukukoppiin.
Joo. Hyvä supersubi, mutta taso ei riitä avaukseen.James voisi jäädä puoliajan jälkeen pukukoppiin.
Kyllä. Paita taitaa olla pakko-ostos kun menen seuraavan kerran OT:lle. Vaikka tammikuussa. Aivan mahtava ukko, ihana pelityyli.Viime kaudella ihastuin Aaron Wan-Bissakaan. Tällä kaudella olen jo rakastunut häneen. Ihan huikea äijä.
En muista millon olisin nähnyt pelaaja joka vetää samanlaisella varmuudella liukutaklauksia. Ihan uskomaton äijä.Kyllä. Paita taitaa olla pakko-ostos kun menen seuraavan kerran OT:lle. Vaikka tammikuussa. Aivan mahtava ukko, ihana pelityyli.
Ollaan vissiin katsottu eri peliä? Hieno laukaus Nevesiltä.Ansaittu.
Ollaan vissiin katsottu eri peliä? Hieno laukaus Nevesiltä.
Ja ManU on vienyt tätä mennen tullen. Wolvesilta pari hyvää hyökkäystä tokalla. "Ansaittu" oli piikittelyä ja tiedät sen itsekin.Varmaankin. Itse katson Wolves vs. Man United Viasatilta.
Sama peli näyttäisi olevan. Itse näin ainakin koko ensimmäisen puoliajan verran Wolvesia, joka oli ihan aseeton Unitedin prässin alla ja roiski vain palloa ylöspäin. Tuo oli huonoin puoliaika hyökkäyssuuntaan, jonka olen Wolvesilta nähnyt parin viime kauden aikana. Viime kaudella tuli kuitenkin useampi heidän pelinsä katsottua.Varmaankin. Itse katson Wolves vs. Man United Viasatilta.
Ja ManU on vienyt tätä mennen tullen. Wolvesilta pari hyvää hyökkäystä tokalla. "Ansaittu" oli piikittelyä ja tiedät sen itsekin.