Dembele kusi Barcan jatkopaikan edellisessä pelissä.
Tämä! On tämä uskomaton sarja!Nyt tulee sitten mieleen se kun Barca ei saanut 4-0 maalia tehtyä vaikka oli paikkoja.
Hurja ottelu kyllä menossa. CL ei kyllä petä.
Dembele kusi Barcan jatkopaikan edellisessä pelissä.
Ja olihan sillä Messillä ekalla puoliajalla paikkaa mutta neppaili ja ei tullut maalia.Salah missasi myös aika tontin että olisivat saaneet vierasmaalin mukaansa.
Salah missasi myös aika tontin että olisivat saaneet vierasmaalin mukaansa.
Liverpool painelee finaaliin, jossa Ajax on vahvempi. Kauden jälkeen voi taas taputella Kloppoa selkään erinomaisesta kaudesta, kun käteen jäi kaksi kakkossijaa.
Pooli veisi Ajaxia mennen tullen ja palatessa. Toisella jalalla. Silmät sidottuina.
Ai samalla tavalla kuin Juventus ja Real Madrid?Pooli veisi Ajaxia mennen tullen ja palatessa. Toisella jalalla. Silmät sidottuina.
Kyllähän tämä on täysin Liverpoolin peli. Anfield on ihan sekaisin ja puoli tuntia vielä jäljellä.Minkähänlainen fiilis se on kun kollektiivisesti koko joukkue on ihan kakka housussa ja vastustaja puskee päälle jokaista fania myöten.
Toki se ei vaadi kuin sen yhden nukahduksen ja maalin Barcalle niin alkaa olla taas aika tiukka paikka.Kyllähän tämä on täysin Liverpoolin peli. Anfield on ihan sekaisin ja puoli tuntia vielä jäljellä.
Oletko nähnyt yhtään Ajaxin CL-peliä tällä kaudella? Minusta esittänyt parasta futista kaikista joukkueista. Se on k-o-v-a jengi.
Ai samalla tavalla kuin Juventus ja Real Madrid?
Liverpool on kyllä pirun kova, mutta Ajax on kaikkea muuta kuin läpihuutojuttu. Omastakin mielestäni vähintään Liverpoolin veroisesti vakuuttanut.Olen. Voi olla että olen vain fanipoika mutta kyllä tuo Poolin peli hivelee omaa silmää. Ukkoa saikulla mutta homma rokkaa.
Se on kyllä totta. Juventus ja Real Madrid ovat viime vuosina nostelleet mestaruuspokaaleita vähän useammin.Liverpool ei ole Juventus tai Real Madrid.
Olen. Voi olla että olen vain fanipoika mutta kyllä tuo Poolin peli hivelee omaa silmää. Ukkoa saikulla mutta homma rokkaa.
Olen. Voi olla että olen vain fanipoika mutta kyllä tuo Poolin peli hivelee omaa silmää. Ukkoa saikulla mutta homma rokkaa.