Mainos

Jalkapallo – liveseuranta

• 6 619 685
  • 128 738

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Uskomaton kyky barcalla olla sysipaska kun pitäis pelata peruspeli. Mitähän vittua toi yksikin piquet tuolla tekee kun ei kiinnosta puolustaa.

Barney

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL-SaiPa
Olisi kiva nähdä pilkut pitkästä aikaa. Puhaltelkaa ny pliis muniin viimeiseen vihellykseen asti.

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tasoituskin lähti kohtalaisen vahvan prässin seurauksena, kun Pool iski heti täysillä kiinni sen 2-0-maalinsa jälkeen.

Barney

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL-SaiPa
Liverpool painelee finaaliin, jossa Ajax on vahvempi. Kauden jälkeen voi taas taputella Kloppoa selkään erinomaisesta kaudesta, kun käteen jäi kaksi kakkossijaa.

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Liverpool painelee finaaliin, jossa Ajax on vahvempi. Kauden jälkeen voi taas taputella Kloppoa selkään erinomaisesta kaudesta, kun käteen jäi kaksi kakkossijaa.

Pooli veisi Ajaxia mennen tullen ja palatessa. Toisella jalalla. Silmät sidottuina.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Upeeta Ville upeeta, KuPS
Minkähänlainen fiilis se on kun kollektiivisesti koko joukkue on ihan kakka housussa ja vastustaja puskee päälle jokaista fania myöten.

Epätietoinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät. Sievin Sisu, Barcelona
Olen. Voi olla että olen vain fanipoika mutta kyllä tuo Poolin peli hivelee omaa silmää. Ukkoa saikulla mutta homma rokkaa.
Liverpool on kyllä pirun kova, mutta Ajax on kaikkea muuta kuin läpihuutojuttu. Omastakin mielestäni vähintään Liverpoolin veroisesti vakuuttanut.

Pablito

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Real Madrid, Toronto Maple Leafs
Olen. Voi olla että olen vain fanipoika mutta kyllä tuo Poolin peli hivelee omaa silmää. Ukkoa saikulla mutta homma rokkaa.

Tälläkin palstalla monet fanipojat ovat saaneet pettyä Ajaxin näyttäessä mitä seksifutis tarkoittaa.

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa

OK - kommenttisi perusteella vaikutti siltä, että et olisi nähnyt yhtään Ajaxin peliä.

Pisteet kuitenkin sinulle fanipoikuutensa tunnustamisesta - joskus se (fani)poikuus ehkä kannattaisi menettääkin objektiivisesti tarkastellen eri joukkueita.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy