Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 298 255
  • 123 822

Epätietoinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät. Sievin Sisu, Barcelona
Olen. Voi olla että olen vain fanipoika mutta kyllä tuo Poolin peli hivelee omaa silmää. Ukkoa saikulla mutta homma rokkaa.
Liverpool on kyllä pirun kova, mutta Ajax on kaikkea muuta kuin läpihuutojuttu. Omastakin mielestäni vähintään Liverpoolin veroisesti vakuuttanut.
 

Pablito

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Real Madrid, Toronto Maple Leafs
Olen. Voi olla että olen vain fanipoika mutta kyllä tuo Poolin peli hivelee omaa silmää. Ukkoa saikulla mutta homma rokkaa.

Tälläkin palstalla monet fanipojat ovat saaneet pettyä Ajaxin näyttäessä mitä seksifutis tarkoittaa.
 

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Olen. Voi olla että olen vain fanipoika mutta kyllä tuo Poolin peli hivelee omaa silmää. Ukkoa saikulla mutta homma rokkaa.

OK - kommenttisi perusteella vaikutti siltä, että et olisi nähnyt yhtään Ajaxin peliä.

Pisteet kuitenkin sinulle fanipoikuutensa tunnustamisesta - joskus se (fani)poikuus ehkä kannattaisi menettääkin objektiivisesti tarkastellen eri joukkueita.
 

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
OK - kommenttisi perusteella vaikutti siltä, että et olisi nähnyt yhtään Ajaxin peliä.

Pisteet kuitenkin sinulle fanipoikuutensa tunnustamisesta - joskus se (fani)poikuus ehkä kannattaisi menettääkin objektiivisesti tarkastellen eri joukkueita.

Täytyy myöntää että mennen tullen viemiset, toisella jalalla ja silmät sidottuina oli hieman liioittelua mutta uskon edelleen että Poolin ja Ajaxin kohdatessa, Pooli veisi. Selvästi? Tuskin. Parilla maalilla? Ehkäpä.
 

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Täytyy myöntää että mennen tullen viemiset, toisella jalalla ja silmät sidottuina oli hieman liioittelua mutta uskon edelleen että Poolin ja Ajaxin kohdatessa, Pooli veisi. Selvästi? Tuskin. Parilla maalilla? Ehkäpä.

Pool - Ajax olisi upea finaali.

Jalkapalloilun voitto olisi se, että Ajax veisi tuon - tässä vaiheessa vielä kuvitteellisen - finaalin.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kannattaa muistaa että Jari Litmanen loi pohjat näiden molempien joukkueiden menestykselle. Kuulemma Barcelonassa La Masia nimettään tämän kauden jälkeen La Jariaksi.
 

Barney

Jäsen
Ja kauanko tämä Poolin nykyinen joukkue on ollut kasassa että on hyvä verrokki?
Harvoin minkään joukkueen kokoonpano pysyy samana edes kahta kautta putkeen, joten tuolla logiikalla ei voi koskaan verrata edellisiin kausiin. Onhan tuo Liverpoolin joukkue parantunut huomattavasti tälle kaudelle, mutta ei tuo nyt mitenkään erityisen hyvä ole, jos sitä vertaa Juventukseen ja Real Madridiin. Ilman tarkistamista uskaltaisin arvella, että ennen kauden alkua sekä Juventuksen että Real Madridin mestaruuskerroin oli pienempi kuin Liverpoolin. Jos Ajax pystyi nuo kaatamaan, niin ihan samalla tavalla se pystyy myös kaatamaan Liverpoolin. Ei Ajax tuohon peliin välttämättä ennakkosuosikkina lähtisi, mutta ei se lähtenyt Real Madridia eikä Juventustakaan vastaan.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
OGS sentään pukeutuu paljon tyylikkäämmin kuin Klopp, joka näyttää joltain maantierosvolta.
 

Epätietoinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät. Sievin Sisu, Barcelona
Pool - Ajax olisi upea finaali.

Jalkapalloilun voitto olisi se, että Ajax veisi tuon - tässä vaiheessa vielä kuvitteellisen - finaalin.
Näin Barcan kannattajanakin täytyy myöntää, että olisi äärettömän viihdyttävä finaali varmasti tuossa! Pitipäs käydä lyömässä mottipäinen Liverpoolin jatkoonmenon kunniaksi, mukava 2,3 kerroin oli äsken Veikkauksella.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös