Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 165 227
  • 122 540

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Sellaista sähläämistä, kun paikoille pääsee, että taitaa pysyä toinenkin pää puhtaana
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Kesken Suomen fudispelin mainostetaan kendotähtiä. Mitähän tähän sanois aidot fudismiehet?
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Vituttaa melkein yhtä paljon kuin sanan "fudis" käyttö.
Minä käytinkin sitä satiirisesti enkä aidosti. Kuinkahan moni urheilujätkä, joka seuraa montaa eri urheilulajia, käyttää oikeasti sanaa fudis? Se on aitojen jalkapallomiehien sana.

Vähän niin kuin aidot helsinkiläiset käyttää sanaa pönde.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Minä käytinkin sitä satiirisesti enkä aidosti. Kuinkahan moni urheilujätkä, joka seuraa montaa eri urheilulajia, käyttää oikeasti sanaa fudis? Se on aitojen jalkapallomiehien sana.

Vähän niin kuin aidot helsinkiläiset käyttää sanaa pönde.
Itsehän alan vieraantumaan tästä jääkiekosta eli kendosta ja tulen ensi kaudella nauttimaan entistä enemmän esim. Veikkausliigasta. En ala siltikään käyttämään termiä fudis. Pthyi.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pyry Soiri kuulostaa hiihtäjältä. Muttei juurikaan näytä.
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Itsehän alan vieraantumaan tästä jääkiekosta eli kendosta ja tulen ensi kaudella nauttimaan entistä enemmän esim. Veikkausliigasta. En ala siltikään käyttämään termiä fudis. Pthyi.
Harmittava takaisku, mutta Suomessa ei fudista pelata talvella.
 

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
Fudis = foodball. Kuulostaa typerältä peliltä.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Granlund on pelottava pelaaja.
 

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Toimiiks muilla tuo viafree? Mä en tunnu saavan tunnarin tekemisenkään jälkeen minkäänlaista streamia tulille, eli onko tää joku huijaus, vai missä vika?
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Jasse vitun Tuominen.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Toimiiks muilla tuo viafree? Mä en tunnu saavan tunnarin tekemisenkään jälkeen minkäänlaista streamia tulille, eli onko tää joku huijaus, vai missä vika?
Kyllä tuon pitäisi toimia ilman tunnuksiakin. Ainakin itsellä toiminut kun vaan klikkaa lähetyksen päälle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös