Jalkapallo – liveseuranta

• 6 561 598
  • 128 132

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Minä käytinkin sitä satiirisesti enkä aidosti. Kuinkahan moni urheilujätkä, joka seuraa montaa eri urheilulajia, käyttää oikeasti sanaa fudis? Se on aitojen jalkapallomiehien sana.

Vähän niin kuin aidot helsinkiläiset käyttää sanaa pönde.
Itsehän alan vieraantumaan tästä jääkiekosta eli kendosta ja tulen ensi kaudella nauttimaan entistä enemmän esim. Veikkausliigasta. En ala siltikään käyttämään termiä fudis. Pthyi.

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pyry Soiri kuulostaa hiihtäjältä. Muttei juurikaan näytä.

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF, valmentajapolku
Itsehän alan vieraantumaan tästä jääkiekosta eli kendosta ja tulen ensi kaudella nauttimaan entistä enemmän esim. Veikkausliigasta. En ala siltikään käyttämään termiä fudis. Pthyi.
Harmittava takaisku, mutta Suomessa ei fudista pelata talvella.

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
Fudis = foodball. Kuulostaa typerältä peliltä.

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Granlund on pelottava pelaaja.

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Toimiiks muilla tuo viafree? Mä en tunnu saavan tunnarin tekemisenkään jälkeen minkäänlaista streamia tulille, eli onko tää joku huijaus, vai missä vika?

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jasse Ikonen ois tehny.

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Jasse vitun Tuominen.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toimiiks muilla tuo viafree? Mä en tunnu saavan tunnarin tekemisenkään jälkeen minkäänlaista streamia tulille, eli onko tää joku huijaus, vai missä vika?
Kyllä tuon pitäisi toimia ilman tunnuksiakin. Ainakin itsellä toiminut kun vaan klikkaa lähetyksen päälle.

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Ei oo Jassella asiaa Helsinkiin jos tästä Huuhkajat häviää 3-0.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei oo Jassella asiaa Helsinkiin jos tästä Huuhkajat häviää 3-0.
Tai edes 2-0. Tämä 1-0 tappio tarkoittaisi vielä lohkovoittoa. Ja oliko että kahden maalin tappiokin riittää jos Suomi tekee itse maalin, eli 1-3 tai 2-4 tms.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy