Itse asiassa jalkapallon Suomen Cupia aletaan pelaamaan tulevalla sesongilla jo tammikuussa.Harmittava takaisku, mutta Suomessa ei fudista pelata talvella.
Avausottelu Rovaniemellä, ja pelaajat kolaavat kentän lumesta alkulämmöiksi?Itse asiassa jalkapallon Suomen Cupia aletaan pelaamaan tulevalla sesongilla jo tammikuussa.
Jos Rovaniemellä ei ole sisähallia niin varmaan siinä tapauksessa.Avausottelu Rovaniemellä, ja pelaajat kolaavat kentän lumesta alkulämmöiksi?
ToimiiToimiiks muilla tuo viafree? Mä en tunnu saavan tunnarin tekemisenkään jälkeen minkäänlaista streamia tulille, eli onko tää joku huijaus, vai missä vika?
Kyllä tuon pitäisi toimia ilman tunnuksiakin. Ainakin itsellä toiminut kun vaan klikkaa lähetyksen päälle.Toimiiks muilla tuo viafree? Mä en tunnu saavan tunnarin tekemisenkään jälkeen minkäänlaista streamia tulille, eli onko tää joku huijaus, vai missä vika?
Jasse...
Ronaldo on lopettanut jo vuosia sitten ja on sitä paitsi nykyään niin läski että ei jaksaisi edes juosta tuolla tavalla.Voi itku mikä Urpo tänä Jasse... maalia päin vetoja. Ronaldo 100/100 tosta.
Ronaldo on lopettanut jo vuosia sitten ja on sitä paitsi nykyään niin läski että ei jaksaisi edes juosta tuolla tavalla.
Tai edes 2-0. Tämä 1-0 tappio tarkoittaisi vielä lohkovoittoa. Ja oliko että kahden maalin tappiokin riittää jos Suomi tekee itse maalin, eli 1-3 tai 2-4 tms.Ei oo Jassella asiaa Helsinkiin jos tästä Huuhkajat häviää 3-0.