Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 145 912
  • 122 374

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
"Viro olisi varmasti tyytyväinen tasuriin tästä". Miksi ihmeessä? Niillähän tässä pakkovoitto on, jos meinaavat lohkossa säilyttää mitään saumoja.
 

Barney

Jäsen
TEEMU PUKKI, POMMIT TIPPUUU
MITÄMITÄMITÄMITÄMITMITÄMITÄ VITTUU
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Paha Pukki!
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Mutta mitä se tekee sen muun ajan? Tollanen ylipainoinen mikkihiiri joka ei ole edes kovin hyvä tuon pallon kanssa. Kuka sen haluaa kentälle laittaa?

Ammattilaisurheilu on mennyt sellaiseksi missä tarvitaan tietyille paikoille tiettyjä pelaajia.

Kuka haluaa laittaa Pukin kentälle. Suorittamaan tehtävää.
 

KiekkoMes

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Detroit Red Wings, KuPS
OI SUOMI ON!
 

DR_J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Huuhkajat, HJK
Nyt harmittaa etten duunikiireiden takia päässyt lähtemään Tallinnaan. Tästä on hyvä jatkaa kohti maanantaita.
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Markku Kanerva, herrasmies. Kaikki kunnia Rivelle.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Mä olen Pukkia halveerannut, väittänyt mieheksi joka pystyy vetämään kahdesta metristä maalin yli erittäin hyvällä prosentilla.
No olin väärässä. Tai sitten Pukki on kehittynyt pelaajana, joka tapauksessa hienoa tekemistä, positiivista Huuhkajien lentelyä.
 

Fordél

Jäsen
Mutta mitä se tekee sen muun ajan? Tollanen ylipainoinen mikkihiiri joka ei ole edes kovin hyvä tuon pallon kanssa. Kuka sen haluaa kentälle laittaa?

Täh, ei ole hyvä pallon kanssa? Katoitko peliä? Forsell antoi paljon hyviä peliä edistäviä ja ratkaisevia syöttöjä. Ihan turha kritisoida Forsellia tänään. Juuri tuollaista pelaajaa Suomi tarvitsee Pukin alapuolelle.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Täh, ei ole hyvä pallon kanssa? Katoitko peliä? Forsell antoi paljon hyviä peliä edistäviä ja ratkaisevia syöttöjä. Ihan turha kritisoida Forsellia tänään. Juuri tuollaista pelaajaa Suomi tarvitsee Pukin alapuolelle.
No ei se nyt mikään pallotaituri ole. Ihan hyvät syötöt sillä on. En minä nyt todellakaan sanonut että se mikään huono pelaaja on.
 

koukku

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mutta mitä se tekee sen muun ajan? Tollanen ylipainoinen mikkihiiri joka ei ole edes kovin hyvä tuon pallon kanssa. Kuka sen haluaa kentälle laittaa?

Eiköhän tuo osaa myös syötellä riittävän hyvin. Koska tekniikka todellakin riittää. Eli on hyvä pallon kanssa. Ja KPV nousee tänä vuonna!
 

Fordél

Jäsen
No ei se nyt mikään pallotaituri ole. Ihan hyvät syötöt sillä on. En minä nyt todellakaan sanonut että se mikään huono pelaaja on.

Suomen mittapuulla nimenomaan on taitava pallon kanssa. Hyvä tatsi ja hyvät syötöt. Ihan turha dissata kaveria, joka omaa selkeää erityisosaamista ja ratkaisupotentiaalia. Etenkin kyn tänään syötöt napsu ihan hyvin omille. Suomella ei ole näitä pelaajia todellakaan liikaa. Kaikkien ei tarvi raataa veren maku suussa ja juosta kuin vinttikoira.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Suomella ei ole näitä pelaajia todellakaan liikaa. Kaikkien ei tarvi raataa veren maku suussa ja juosta kuin vinttikoira.

Ja treenipeleissä talvella saa pelata pipo päässä, kunhan hoitaa hommansa. Meillä ei todellakaan ole liikaa näitä pelaajia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös