Pullukka tulee toisella puoliajalla ratkaisemaan.
Tuskin tuota nyt voi haukkumanimeksi kutsua, kun kaveri käyttää itse nimimerkkiä pullukka10 sosiaalisessa mediassa. Ihan yleisesti käytetty lempinimi.Jos oikeasti katsoisit Ekstraklasan pelejä, niin et käyttäisi tuollaista haukkumanimeä.
Toivottavasti tulee tarvittaessa ratkaisemaan, ei se tarvitsisi kuin sen yhden paikan.
Tuskin tuota nyt voi haukkumanimeksi kutsua, kun kaveri käyttää itse nimimerkkiä pullukka10 sosiaalisessa mediassa. Ihan yleisesti käytetty lempinimi.
Hemmetin kova maalintekijä se oli ainakin aikoinaan. Taitaa olla maajoukkuehistorian toiseksi paras maalintekijä heti Litmasen jälkeen.Forsselia olen aina pitänyt hyvänä pelaajana, mutta edelleenkään en tiedä missä se on hyvä. Nytkään näytä oikein mitään tuolla tekevän.
Se toinen Forsell, toi huonompi versio.Hemmetin kova maalintekijä se oli ainakin aikoinaan. Taitaa olla maajoukkuehistorian toiseksi paras maalintekijä heti Litmasen jälkeen.
Forsselia olen aina pitänyt hyvänä pelaajana, mutta edelleenkään en tiedä missä se on hyvä. Nytkään näytä oikein mitään tuolla tekevän.
Mutta mitä se tekee sen muun ajan? Tollanen ylipainoinen mikkihiiri joka ei ole edes kovin hyvä tuon pallon kanssa. Kuka sen haluaa kentälle laittaa?Päivätyössään vapaapotkuissa.
Se vaatii vain sen yhden tilanteen.
Sieltähän se Markkanen kentälle tulee.joten pääpelivoimaa tarvittaisiin boxiin