Näinhän se on aina tehnyt. Kunnes Iivo on vaihdettu kentälle. Ja tämänkään päivän Iivo ei ole kauhean hyvin suoriutunut, jätti paikan mistä itsekin olisin tehnyt maalin, mutta vitun Uronen.Ihan iivonahan se siellä veteli. Sysipaskaa peliä
Näinhän se on aina tehnyt. Kunnes Iivo on vaihdettu kentälle. Ja tämänkään päivän Iivo ei ole kauhean hyvin suoriutunut, jätti paikan mistä itsekin olisin tehnyt maalin, mutta vitun Uronen.Ihan iivonahan se siellä veteli. Sysipaskaa peliä
Härkönen - Pohja -duo on todella loistava kaksikko jalkapalloselostukseen.Mua vituttaa toi selostus kaksikko niin paljon että oikein toivoisi Maltan tasoitusta
Viime karsinnoissa pelattiin San Marinoa vastaan 1-2 vierasottelu. :)Tähänkö on menty että ollaan hätää kärsimässä vajaamiehistä maltaa vastaan
Mitä?Mua vituttaa toi selostus kaksikko niin paljon että oikein toivoisi Maltan tasoitusta
Mun mielestä toi on yhtä voivottelua ollut koko pelinHärkönen - Pohja -duo on todella loistava kaksikko jalkapalloselostukseen.
Juu, ihan Flavor Flavina siellä vähän jalitsua koutsailee.Onko tuolla vastustajan valmentajalla oikeasti sekuntikello kaulassa? Pakko arvostaa.
Höpönpöppö, on ollut hyvää ja melko objektiivista analyysiä jalkapallosta. Näin siis tänään ja yleisesti kun tämä kaksikkona on äänessä riippumatta pelaako Suomi vai ei.Mun mielestä toi on yhtä voivottelua ollut koko pelin
En mä sitä kiistä. En vaan tykkää noiden tyylistä selostaa.Höpönpöppö, on ollut hyvää ja melko objektiivista analyysiä jalkapallosta. Näin siis tänään ja yleisesti kun tämä kaksikkona on äänessä riippumatta pelaako Suomi vai ei.
Oletko varma, että juotu pelkkää kaljaa?Luulin olleeni tämän illan kovin kaljamies, mutta olinkin väärässä.
Höpönpöppö, on ollut hyvää ja melko objektiivista analyysiä jalkapallosta. Näin siis tänään ja yleisesti kun tämä kaksikkona on äänessä riippumatta pelaako Suomi vai ei.
Näin on. Etua voisi hakea osaavalla valmennuksella, mutta tämä roligaani vaikuttaa taas joltain Lahden kaljapäissään tekemältä rekrytoinnilta.Tähän on tultu, Suomi on noin Maltan tasoinen joukkue.