Jalkapallo – liveseuranta

• 6 747 036
  • 129 198

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
"How shit must you be?
We're winning away.
How shit must you be?
We're winning away.
We're winning away,
we're winning away.
How shit must you be?
We're winning away".

Ihan aiheellinen kysymys vierasfaneilta.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Vain ManU voisi hävitä Sotonille. Kotona.

Soton nyt ei tule Valjussa kuitenkaan säilymään, joten tämä on hilpeää.

Parin hyvän pelin jälkeen palattiin näköjään vanhaan kurakakkaan. Sarjajumbo kotona vastassa ja aivan vastaantulija. Tämä seura ei petä koskaan. Juric laittanut vajaassa kuukaudessa Sotonin pelin hivenen eri kuosiin kuin Amorim parissa kuukaudessa.

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Parin hyvän pelin jälkeen palattiin näköjään vanhaan kurakakkaan. Sarjajumbo kotona vastassa ja aivan vastaantulija. Tämä seura ei petä koskaan. Juric laittanut vajaassa kuukaudessa Sotonin pelin hivenen eri kuosiin kuin Amorim parissa kuukaudessa.
Liverpoolia ja Arsenalia vastaan pärjättiin puolustamalla ja taistelemalla. Sotonia vastaan sellainen ei oikein toimi, etenkin jos pitäisi puolustaa ja taistella jotain muutakin kuin tasuri, jonkalaiset noita isoja vastaan saatiin.

En luovuta vielä, koska korjattavaa Amorimilla on niin paljon ja muutettavaa vielä enemmän, mutta olin tietyiltä osin skeptinen hänen suhteensa jo ennen United-pestiä, ja kyllä tuolla on muutamia varsin huolestuttavia jalkapalloilullisiin lähestymistapoihin liittyviä asioita näkyvissä. Keskeisimmät:
- liiallinen symmetrisyys laitapelaajien välillä
- tasainen puolustuslinja, jonka eteen syntyy tiloja
- keskikentän yksiulotteisuus johtuen keskustan miesvajauksesta (kapea keskikenttä jos wingbackit eivät kavenna keskelle)

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
En luovuta vielä, koska korjattavaa Amorimilla on niin paljon ja muutettavaa vielä enemmän, mutta olin tietyiltä osin skeptinen hänen suhteensa jo ennen United-pestiä

Mä kyllä myönnän rehellisesti sitten että olin väärässä Amorimista.

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Nyt ei sitten ole yhtään englantilaista Unitedilla kentällä. Silloin kun aloin Unitedia seuraamaan, kentällä oli yksi ranskalainen, yksi tanskalainen, kaksi irkkua, kaksi walesilaista ja viisi englantilaista. Pitkälle on jouduttu.

Jakke76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Boston Bruins, Man United, Darts
Nyt ei sitten ole yhtään englantilaista Unitedilla kentällä. Silloin kun aloin Unitedia seuraamaan, kentällä oli yksi ranskalainen, yksi tanskalainen, kaksi irkkua, kaksi walesilaista ja viisi englantilaista. Pitkälle on jouduttu.
Täytyikin miettiä hetki tätä, mutta samaa aikakautta ollaan seurailtu. Kauas on tultu ja valitettava muukalaislegioonahan tää nykyään on. Mutta sitä se alkaa olemaan muillakin seuroilla.

(1)
  • Tykkää
Reactions: V-G-

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mä kyllä myönnän rehellisesti sitten että olin väärässä Amorimista.
Amorim on hyvä, itse asiassa tosi hyvä. Mutta hänellä on todella paljon reflektoitavaa omassa lähestymisessään, mitä tulee pärjäämiseen Valioliigassa. Etenkin tuo symmetrisyys ja hyökkäyspelaamisen tietynlainen yksipuolisuus ovat ehdottomasti isoja kohteita muutoksille. Tuo muoto voi toimia, mutta en usko siihen, jos sitä käytetään kuten Portugalissa. Olen miettinyt tätä paljon ja ajattelin kirjoitella aiheesta tässä jossain vaiheessa.

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
on todella paljon reflektoitavaa omassa lähestymisessään,

Juuri olin tästä kirjoittamassa että yleisesti JOTAIN voisi muuttaa, eikä vaan kankeasti omaa tyyliä aja sisään väkisin. Russell Martin tästä hyvä esimerkki, tai Kompany Burnleyssa.

Noh, Kompanylla nyt ihan hyvin meni, mutta voi sanoa että valmensi tietyllä tavalla että saa sen ison pestin.

(1)
  • Tykkää
Reactions: V-G-
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Jotenkin tuttu olo kun miettii onko tämä paskin peli tällä kaudella. Ei välttämättä.

Jakke76

Jäsen
Suosikkijoukkue
On toi vikkelä kaveri Sotonilla, mutta viimeistely on sitten tasoa Werner. Kova peluri tulee vielä olemaan, jos laittaisi paremmin paikoista sisään.

Jakke76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Antonykin osaa edelleen viimeistellä.... Onhan toi jo aika koominen tilanne.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy