Niinpä. Ei tarvitse olla mitenkään erityisen hyvä kunhan on paras paikallaolijoista.Joo, Soton on pelannut kyllä hyvin, mutta kyllä ManU tarjoilee tuohon kaiken mahdollisen kuten jo aikaisemmin kirjoitit.
Niinpä. Ei tarvitse olla mitenkään erityisen hyvä kunhan on paras paikallaolijoista.Joo, Soton on pelannut kyllä hyvin, mutta kyllä ManU tarjoilee tuohon kaiken mahdollisen kuten jo aikaisemmin kirjoitit.
Liverpoolia ja Arsenalia vastaan pärjättiin puolustamalla ja taistelemalla. Sotonia vastaan sellainen ei oikein toimi, etenkin jos pitäisi puolustaa ja taistella jotain muutakin kuin tasuri, jonkalaiset noita isoja vastaan saatiin.Parin hyvän pelin jälkeen palattiin näköjään vanhaan kurakakkaan. Sarjajumbo kotona vastassa ja aivan vastaantulija. Tämä seura ei petä koskaan. Juric laittanut vajaassa kuukaudessa Sotonin pelin hivenen eri kuosiin kuin Amorim parissa kuukaudessa.
En luovuta vielä, koska korjattavaa Amorimilla on niin paljon ja muutettavaa vielä enemmän, mutta olin tietyiltä osin skeptinen hänen suhteensa jo ennen United-pestiä
Täytyikin miettiä hetki tätä, mutta samaa aikakautta ollaan seurailtu. Kauas on tultu ja valitettava muukalaislegioonahan tää nykyään on. Mutta sitä se alkaa olemaan muillakin seuroilla.Nyt ei sitten ole yhtään englantilaista Unitedilla kentällä. Silloin kun aloin Unitedia seuraamaan, kentällä oli yksi ranskalainen, yksi tanskalainen, kaksi irkkua, kaksi walesilaista ja viisi englantilaista. Pitkälle on jouduttu.
Amorim on hyvä, itse asiassa tosi hyvä. Mutta hänellä on todella paljon reflektoitavaa omassa lähestymisessään, mitä tulee pärjäämiseen Valioliigassa. Etenkin tuo symmetrisyys ja hyökkäyspelaamisen tietynlainen yksipuolisuus ovat ehdottomasti isoja kohteita muutoksille. Tuo muoto voi toimia, mutta en usko siihen, jos sitä käytetään kuten Portugalissa. Olen miettinyt tätä paljon ja ajattelin kirjoitella aiheesta tässä jossain vaiheessa.Mä kyllä myönnän rehellisesti sitten että olin väärässä Amorimista.
on todella paljon reflektoitavaa omassa lähestymisessään,
Mutta sitä se alkaa olemaan muillakin seuroilla.
Mutta on näissä eroja.Mutta sitä se alkaa olemaan muillakin seuroilla.
Niin, no joillakin on murhaaja omistajana. Jokainen tyylillään tietenkin ;)Ei kaikilla. Hah.
Yoroa viedään joka puolelta.