Jalkapallo – liveseuranta

• 6 741 884
  • 129 055

Andi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
On kyllä nautittavaa katsella Forestin menoa. Kunhan nyt eivät vie Liverpoolilta mestaruutta, pojalle sen ilon viimein soisin.
Liverpool pelaa tällä hetkellä hidasta safety-futista minkä vastustaja voi täysin ennalta arvata ja nollata. Ei tuolla tyylillä mestaruutta ole vielä lähellekään voitettu.

Jää nähtäväksi pystytäänkö rytmiä muuttamaan koppitauolla. Manua vastaan jäi pahasti piippuun ja tämä on ollut jatkumoa sille.

On se betonia tuo Nottinghamin puolustus. Sels ei tainnut joutua torjumaan yhtään kertaa eka puolikkaalla.
Tuollahan on tiloja reippaastikin, mutta jos ei sinne uskalleta mennä, eikä ole taitoa pelata palloa sinne, niin ei kyllä tarvitsekaan torjua.

L. Öysä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Valioliiga
No -78 itse mestaruutta viimeksi juhlinut ilman muistikuvia, joten kyllä mä sen itsekkäästi myös itselleni soisin…

Soisin kyllä itse Forestille mestaruuden ihan milloin tahansa, mutta jälkikasvu jonka juuri peittelin Liverpool-lakanoihin pakottaa toivomaan voittoa heille. Tai ei mulla mitään Liverpoolin mestaruutta vastaan ole, toivon aina että menee viihdyttävintä futista pelaavalle.

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Hammers vaivihkaa kolmella vedolla kolme maalia - eka oli täysi lahja, mutta hyvin ne on pelanneet.

70 minuuttia pelattu, eli alkaa olemaan aika ryssimiselle - ellei Potter ole onnistunut sitä jo näin lyhyessä ajassa eliminoimaan.

Ja tärkein: Paquito keltainen kortti ja maali. Uusi kärki on syntynyt.

Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Chelsea ollut tokalla jaksolla aivan ultimaattisen paska ja ovat tarjonneet Bournemouthille 1-2 johdon. Onneksi Maresca on saanut taottua pelaajien korvien väliin, etteivät todellakaan ole mukana mestaruustaistossa. Hyvin ovat ymmärtäneet yskän ja toteutus toimii mainiosti.

Myrsky74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Real Madrid, Nottingham Forest
Soisin kyllä itse Forestille mestaruuden ihan milloin tahansa, mutta jälkikasvu jonka juuri peittelin Liverpool-lakanoihin pakottaa toivomaan voittoa heille. Tai ei mulla mitään Liverpoolin mestaruutta vastaan ole, toivon aina että menee viihdyttävintä futista pelaavalle.
Lapset edellä aina!

Don Sputnik

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Liverpool
On se betonia tuo Nottinghamin puolustus. Sels ei tainnut joutua torjumaan yhtään kertaa eka puolikkaalla.
Surkeaa on tuo Poolin hyökkäyspelikin. Viimeiset syötöt & laukaukset onnettomia. Rajua ylisuorittamista Forestilta koko kausi, kuinka kauan se voi jatkua? Sinänsä piristävää, että kärkitaistelussa on muitakin, kuin aina samat jengit.

Andi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Tunti pelattu ja Liverpool ei ole vielä aloittanut laukomaan maalia kohti. Kohta saattaa tulla kiire jos meinaa pisteitä hamuta pelistä mukaan.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Toinen jengi jolle on pakko antaa hemmetisti krediittiä on Bournemouth. Kyseessä kuitenkin aika pieni seura ja ovat peräti eurosijoilla, jos tänään pystyvät pitämään johtonsa loppuun asti Chelseata vastaan.

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Joku voisi sanoa, että Slot osui vaihdoissaan aika nappiin.

L. Öysä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Valioliiga
Ei vaan riitä Cityn puolustuspelaaminen. Kuinka paljon sitten menee taktiikan ja kuinka paljon pelaajien piikkiin, en tiedä. Ei tuo linjakaan tietysti ihan sama ole kuin se oli prime Walkerin, Stonesin ja Diazin kanssa.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Plääh, ei kestänyt Forestin puolustus enää viidettä kulmuria.

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ei kestä Cherrieskään näköjään.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy