No -78 itse mestaruutta viimeksi juhlinut ilman muistikuvia, joten kyllä mä sen itsekkäästi myös itselleni soisin…On kyllä nautittavaa katsella Forestin menoa. Kunhan nyt eivät vie Liverpoolilta mestaruutta, pojalle sen ilon viimein soisin.
Liverpool pelaa tällä hetkellä hidasta safety-futista minkä vastustaja voi täysin ennalta arvata ja nollata. Ei tuolla tyylillä mestaruutta ole vielä lähellekään voitettu.On kyllä nautittavaa katsella Forestin menoa. Kunhan nyt eivät vie Liverpoolilta mestaruutta, pojalle sen ilon viimein soisin.
Tuollahan on tiloja reippaastikin, mutta jos ei sinne uskalleta mennä, eikä ole taitoa pelata palloa sinne, niin ei kyllä tarvitsekaan torjua.On se betonia tuo Nottinghamin puolustus. Sels ei tainnut joutua torjumaan yhtään kertaa eka puolikkaalla.
No -78 itse mestaruutta viimeksi juhlinut ilman muistikuvia, joten kyllä mä sen itsekkäästi myös itselleni soisin…
Lapset edellä aina!Soisin kyllä itse Forestille mestaruuden ihan milloin tahansa, mutta jälkikasvu jonka juuri peittelin Liverpool-lakanoihin pakottaa toivomaan voittoa heille. Tai ei mulla mitään Liverpoolin mestaruutta vastaan ole, toivon aina että menee viihdyttävintä futista pelaavalle.
3-3 huudettu?Hammers vaivihkaa kolmella vedolla kolme maalia - eka oli täysi lahja, mutta hyvin ne on pelanneet.
70 minuuttia pelattu, eli alkaa olemaan aika ryssimiselle - ellei Potter ole onnistunut sitä jo näin lyhyessä ajassa eliminoimaan.
Ja tärkein: Paquito keltainen kortti ja maali. Uusi kärki on syntynyt.
Surkeaa on tuo Poolin hyökkäyspelikin. Viimeiset syötöt & laukaukset onnettomia. Rajua ylisuorittamista Forestilta koko kausi, kuinka kauan se voi jatkua? Sinänsä piristävää, että kärkitaistelussa on muitakin, kuin aina samat jengit.On se betonia tuo Nottinghamin puolustus. Sels ei tainnut joutua torjumaan yhtään kertaa eka puolikkaalla.
Cityn sulaminen on koko muulle maailmalle voitto.City sulaa!