Ei osu. Aika kusetettu olo nyt. Ja vituttaa ennen kaikkea Brunon puolesta. Vaikea kausi muutenkin ja nyt yksi vähän väärin tuomittu oranssi ja toinen täysin paska ulosajo. Jessus.
Rahat vai kolmipyörä?Ilman aivoja.
Ei katsota ei. Sehän varmasti tekisi pelille hallaa... Krhm.Eikä ollut edes lähellä. Näitä tuplakeltaisia ei vissiin edes VARlta katsota.
Enää pitää kysyä kuka helvetti antaa tämän tapahtua.Rahat vai kolmipyörä?
Rahat vai kolmipyörä?
Katsokaa, valmennan Man Unitedia ilman päätä!
Kyllä tämä tarina on jo kirjoitettu loppuun. Nyt vain odotellaan sitä takakannen sulkemista, joka tulee muuten olemaan aikamoinen tapahtuma, kun irtonainen ja loistavasti pelaava, päivän enemmän levännyt Aston Villa pääsee pelaamaan kotinurmellaan tätä Unitedia vastaan, joka ryntäilee tuolla kärki märkänä ensin itsensä aivan naatiksi tässä pelissä ja lähtee sitten Birminghamiin hyvällä tuurilla ilman Mainoota ja Rashfordia.Enää pitää kysyä kuka helvetti antaa tämän tapahtua.
En tiedä katkaiseeko jokin torstai-liigan ottelu hyvää Portoa vastaan selkää, kun niin paljon on jo ennen tätäkin kestetty.Hyvä vaan että hävitään niin ten hag saa fudut ja big sam tulee pitämään meidät sarjassa
Mä en vaan pysty tähän ajattelutapaan. Luulisi että paskat suoritukset riittäisivät valmentajavaihtoon vaikka tulokset olisivatkin välillä ok. Jos minä olisin UTJ...Hyvä vaan että hävitään niin ten hag saa fudut ja big sam tulee pitämään meidät sarjassa
Ten Hag on mestari. Ilman aivoja ja päätä 3D shakkia!Kaikkien aikojen vaihto.
Mä kysyin samaa. Kuulemma just se. Aikamoinen samusirkka.Olikos toi Porton Samu se sama Samu jonka Chelseaa halusi, muttei sitten halunnutkaan ja halusikin Felixin?
Ten Hagilla oli jo verokortti kourassa mutta Onana ja Harry päättivät ettei vielä ole aika kortiston.