Ei olekkaan, Konatella jalka sökönä.2-0: lla, helppo olla.
Lisäksi Mbabben henkistä puolta varmaan testataan nyt kun siirtyi isoilla otsikoilla ja palkalla yhteen maailman isoimmista ja kaikki odottivat välitöntä ilotulitusta.
Varmasti joo. Kyllä multa silti vähän irtoaa ymmärrystä sillekin, miksi ensimmäistä kertaa ulkomaille siirtyvällä nuorehkolla pelaajalla homma ei välttämättä heti lähde käyntiin. Eikä tuo Real ole tällä kaudella muutenkaan kovin erikoinen ollut.Kyllä mun mielestä tuon tason ja profiilin pelaajalta pitää odottaa välitöntä ilotulitusta.
Joku sanoisi että vaarallisin 1 vs 1 tilanne Mbappen kanssa on nykyään hotellihuoneessa.Ihan susi 1vs1:ssä jne.
Joku sanoisi että vaarallisin 1 vs 1 tilanne Mbappen kanssa on nykyään hotellihuoneessa.
Mitä se Chelsean idiootti sai siitä omasta keissistä, joka oli ainakin minun mielestä paljon pahempi kuin tämä?
Ei tuossa tuomiossa ollut mitään logiikka kun Enzo ei saanut yhtään mitään.En tiedä onko se vähän koomista, että pelaaja, joka loukkasi toista pelaajaa 7 pelin pannan arvoisesti, pystyvät nyt kuitenkin olemaan europelissä yhtäaikaa avauksessa europelissä, joka ei kuulu bannin piiriin.. (Eihän Son tästä edes isommin loukkaantunut... Ei siinä toki se oli Bentalta tyhmä ja ajattelematon kommentti, vaikka ei olisi pahaa tarkoittanut.)
Mitä se Chelsean idiootti sai siitä omasta keissistä, joka oli ainakin minun mielestä paljon pahempi kuin tämä?
Sancho tarjoilee jälleen ja Mudryk tällää yläpeltiin.
Se on Antonylla tänään iso ilta jos meinaa vastata näihin tehoihin el flopicojen vertailussa.Mudrykin tehot tällä kaudella muuten 3+4 Chelsean paidassa.
Koska Enzo oli FIFA:n pelissä, niin FA ei rankaise. Benta rasseili vapaa-ajalla, niin on FA:n rangaistusten piirissä.Ei tuossa tuomiossa ollut mitään logiikka kun Enzo ei saanut yhtään mitään.
Valioliigan fiksuin pelaaja ja Tottenham-legenda mielestäni tästä sanoi hyvin:En tiedä onko se vähän koomista, että pelaaja, joka loukkasi toista pelaajaa 7 pelin pannan arvoisesti, pystyvät nyt kuitenkin olemaan europelissä yhtäaikaa avauksessa europelissä, joka ei kuulu bannin piiriin.. (Eihän Son tästä edes isommin loukkaantunut... Ei siinä toki se oli Bentalta tyhmä ja ajattelematon kommentti, vaikka ei olisi pahaa tarkoittanut.)