Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 278 076
  • 123 818

massimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Devils, FC United of Manchester
Täytyy sanoa että Amrabat ja Mainoo olivat ottelun hahmot.

Edit: Wan Bissaka myös hahmoihin.
 

massimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Devils, FC United of Manchester
Jotenkin kun katsoi Rassea tuossa juhlinnassa tulee kutina, että lähtee muihin maisemiin... Vai kuvittelenko vaan.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Piti ihan tarkastaa tämä homma ja sanotaanko näin että… en sano yhtään mitään :D
Onneksi tajusin mainita pokaalista sylissä eikä esim pään päällä...

Oon mä tässä kyllä miettinyt miten tämä selitetään vaimolle tai vaihtoehtoisesti otetaan paikkaan jossa vaimo ei sitä huomaa.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Onneksi tajusin mainita pokaalista sylissä eikä esim pään päällä...

Oon mä tässä kyllä miettinyt miten tämä selitetään vaimolle tai vaihtoehtoisesti otetaan paikkaan jossa vaimo ei sitä huomaa.
Hei kukaan ei syytä jos et ota. Joku raja näissäkin.
 

Nerozki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sotkamon Jymy, Man Utd
Bayer johtaa 1-0 mutta hankkivat punasen. Onnistuuko Bayer häviämään kaksi viimeistä peliä kaudesta jotka ovat kummatkin finaaleja.
 

L. Öysä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Valioliiga
Onneksi tajusin mainita pokaalista sylissä eikä esim pään päällä...

Oon mä tässä kyllä miettinyt miten tämä selitetään vaimolle tai vaihtoehtoisesti otetaan paikkaan jossa vaimo ei sitä huomaa.

Hei kukaan ei syytä jos et ota. Joku raja näissäkin.

Itse en koskaan ottanut tätä lupausta tosissani, vähän ehkä jopa pitäisin hulluna jos tuollaisen menee netissä tapahtuneen vedonlyönnin perusteella hankkimaan. Mutta jokainen kuten parhaaksi näkee jne.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Nyt sitten Realin kauden toiseksi viimeinen ottelu. Eihän tämä mitään keltavihreää balettia uudessa Tammelassa ole, mutta menettelee.
 

Jass0

Jäsen
Ai että kun lämmittää edelleenkin ja varmaan aina, kun näkee kuningas Zlatanin.
Zlatankin varmaan pistäisi pari kertaa pallon pussiin tuota Salernitanaa vastaan.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Steve Clarkes tartan army
Se olis sit nousufinaalia Valioliigaan. Vähän tylsät joukkueet, mutta on tää aina hienoa aikaa. Ehkä enemmän Leedsin puolella että näkisi Kamaran Valioliigassa.

Ja loppuunmyyty Wembley kuuluu vaan kevääseen. Ei missään muualla samankaltaista.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Steve Clarkes tartan army
Soton johtaa 0-1 puoliajalla. Aika moni Valioliigaseura seuraa innolla jos Leeds ei nouse. Siellä alkaa näet tyhjennysmyynnit.
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Soton johtaa 0-1 puoliajalla. Aika moni Valioliigaseura seuraa innolla jos Leeds ei nouse. Siellä alkaa näet tyhjennysmyynnit.
Aika tylsä peli kyllä. Ei tossa Leedsin pelaamisessa tällä hetkellä näy, että pakko olisi voittaa. Aika tollasta Honkamaista näennäistä hallintaa.

Ketäs kaikkia sieltä liikkuunee, jos tulos pysyy samana. Summerville nyt ainakin. Mutta ketä muita voisi kuvitella?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös