Piti ihan tarkastaa tämä homma ja sanotaanko näin että… en sano yhtään mitään :DEi sitä viitti edes sanoa :D
Onneksi tajusin mainita pokaalista sylissä eikä esim pään päällä...Piti ihan tarkastaa tämä homma ja sanotaanko näin että… en sano yhtään mitään :D
Samaa katsoin. Oli kuin maansa myynyt. En tiedä mistä mahtoi olla kyse. Toivottavasti ei nyt lähde mihinkään.Jotenkin kun katsoi Rassea tuossa juhlinnassa tulee kutina, että lähtee muihin maisemiin... Vai kuvittelenko vaan.
Hei kukaan ei syytä jos et ota. Joku raja näissäkin.Onneksi tajusin mainita pokaalista sylissä eikä esim pään päällä...
Oon mä tässä kyllä miettinyt miten tämä selitetään vaimolle tai vaihtoehtoisesti otetaan paikkaan jossa vaimo ei sitä huomaa.
I know I knowHei kukaan ei syytä jos et ota. Joku raja näissäkin.
I know I know
Onneksi tajusin mainita pokaalista sylissä eikä esim pään päällä...
Oon mä tässä kyllä miettinyt miten tämä selitetään vaimolle tai vaihtoehtoisesti otetaan paikkaan jossa vaimo ei sitä huomaa.
Hei kukaan ei syytä jos et ota. Joku raja näissäkin.
Aika tylsä peli kyllä. Ei tossa Leedsin pelaamisessa tällä hetkellä näy, että pakko olisi voittaa. Aika tollasta Honkamaista näennäistä hallintaa.Soton johtaa 0-1 puoliajalla. Aika moni Valioliigaseura seuraa innolla jos Leeds ei nouse. Siellä alkaa näet tyhjennysmyynnit.
Kyllä Bamfordille varmaan Valioliigasta ottajia löytyy. On toki vähän sellainen Danny Ings tyyppinen kaveri, joka tekee hyvin maaleja ja on aina vähän rikki.Mutta ketä muita voisi kuvitella?
Summerville nyt ainakin. Mutta ketä muita voisi kuvitella?
Kyllä Bamfordille varmaan Valioliigasta ottajia löytyy. On toki vähän sellainen Danny Ings tyyppinen kaveri, joka tekee hyvin maaleja ja on aina vähän rikki.
Kelpaako oikeesti? Mä oon ihan vaa perus maalitilaston varassa, mutta aika surkea maalimäärä. Ja sitten mä ajattelen, että vaihtopelaajan tärkeimpiä ominaisuuksia on saatavuus, ja sitä Bamford ei kyllä loukkihistorialla tuo. Nuoremmat hyökkäyspelaajat Gnonto, Piroe tai Rutter olivat tehneet enemmän maaleja tai about saman.Kyllä Bamfordille varmaan Valioliigasta ottajia löytyy. On toki vähän sellainen Danny Ings tyyppinen kaveri, joka tekee hyvin maaleja ja on aina vähän rikki.
Seison korjattuna.Tuskin. Koko ajan tosiaan rikki ja ei kertaakaan yli kymmentä maalia sen 20/21-kauden jälkeen.
Muzinga painaa KuPSin saksarilla johtoon. Onkos meillä sittenkin kärkipelaaja?
Kyllä viime kaudella Muzingassa ne hyvät ominaisuudet näky. Tasaisuus ja luotettavuus ne isoimat ongelmat nuorella pelaajalla. Kaipaisi kyllä toista hyvää kaveria ylös.Muzinga painaa KuPSin saksarilla johtoon. Onkos meillä sittenkin kärkipelaaja?