Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 155 313
  • 122 433

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Vini räpsäyttää pelin tasoihin. Hieman kyseenalainen pilkku. Itse toki olisin pallon tuosta laittanut pallon pilkulle tuomarin tavoin.
 

Woofer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Barca
Hieno filmi ja tuomari syö kädestä.
 

redpecka

Jäsen
Eihän näissä El Clasicoissa nykyään ole samanlaista charmia kuin ennen, mutta kyllä tätä silti katselee ja ei tästä jännitystä puutu. Mutta kieltämättä toista se oli silloin joskus kun kentälle asteli Ramos, Pique, Pepe, Puyol, Marcelo, Bousquets, Modric (toki edelleen mukana), Neymar, Bale, Messi, Ronaldo, Suarez...
Joka aikakaudessa on omat sankarinsa. Vai haluaisitko tonne vielä Pepen ja Puyolin :) Nykyisistäkin siis vielä tulee sankareuita (5v) ja ikoneita (10-15v)
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Niin siis tuo on 10000% pilkku. Ei tuosta vain voi olla mitään epäselvyyttä.
 

Raúl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Eihän näissä El Clasicoissa nykyään ole samanlaista charmia kuin ennen, mutta kyllä tätä silti katselee ja ei tästä jännitystä puutu. Mutta kieltämättä toista se oli silloin joskus kun kentälle asteli Ramos, Pique, Pepe, Puyol, Marcelo, Bousquets, Modric (toki edelleen mukana), Neymar, Bale, Messi, Ronaldo, Suarez...
Jaa, mun mielestä se oli toista, kun siellä oli Luis Enrique, Xavi ja kumppanit. Overmars oli kova myös!

Toki suurin osa näistä nykyjannuista ihan tuntemattomia suuruuksia, mutta ihan hyvin ne pelaa.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Heh, sata kertaa sadasta pilkku ja osa vinkuu siitäkin. TrolliLeinon perintö elää ja voi hyvin.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Ei hyväksytä. Kulma.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Jaa näissä ei oo maalilinjatechnologiaa?
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Ei näyttänyt siltä että olisi pystytty sanomaan mitään varmasti. Eikä kyllä näyttänyt maaliltakaan.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
La Liga ainoa huippuliiga jossa ei maaliteknologiaa. Aika noloa
 

redpecka

Jäsen
Minä olen naiivisti ajatellut, että top5-sarjoissa olisi maaliviivateknoligialaser. Mutta ei näköjään, kuten selostaja juuri nyt varmisti. Kuulemma liian kallis.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Camavinga oli hankaluuksissa Cityä vastaan ja niin on nytkin. En tiedä onko jotain kremppaa, mutta palloton puolustustyöskentely ei ole ollut vahvuus ennenkään. Pitäisi olla korostetun pallollisessa roolissa keskikentällä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös