Minuakin, mutta kun olin saanut korvanappiini tietoa, ettei oikein muka jaksaisi innostua kun se mestaruus.. ja viikolla meni CL myös vituiksi.Kyllähän tämä peli kiinnostaa, oli panokset mitä tahansa. Tämä toki oma mielipiteeni.
KuPS-HJK on hyvä vaihtoehto myös.Jossain toisessa ketjussa kyseltiin suosituksia once In lifetime jalkapallo otteluun. Kyllä se itselleni on näiden joukkueiden kohtaaminen. Nähtäväksi jää, riittääkö rahapussin paksuus joskus tähän.
Sehän jo meni kauden avauksessa, nitä?KuPS-HJK on hyvä vaihtoehto myös.
Rahapussin kannalta ehkä. Itse en tähän ikään ole koskaan veikkausliigaa käynyt katsomassa. Kakkosta kävin viimekaudella katsomassa hesoissa, kun Lappeenrannan PePo hävisi paikalliselle seuralle.KuPS-HJK on hyvä vaihtoehto myös.
Humble brag -ketjussa nämä.Kakkosta kävin viimekaudella katsomassa hesoissa
Joka aikakaudessa on omat sankarinsa. Vai haluaisitko tonne vielä Pepen ja Puyolin :) Nykyisistäkin siis vielä tulee sankareuita (5v) ja ikoneita (10-15v)Eihän näissä El Clasicoissa nykyään ole samanlaista charmia kuin ennen, mutta kyllä tätä silti katselee ja ei tästä jännitystä puutu. Mutta kieltämättä toista se oli silloin joskus kun kentälle asteli Ramos, Pique, Pepe, Puyol, Marcelo, Bousquets, Modric (toki edelleen mukana), Neymar, Bale, Messi, Ronaldo, Suarez...
Ei vittu voi olla pilkku
Jaa, mun mielestä se oli toista, kun siellä oli Luis Enrique, Xavi ja kumppanit. Overmars oli kova myös!Eihän näissä El Clasicoissa nykyään ole samanlaista charmia kuin ennen, mutta kyllä tätä silti katselee ja ei tästä jännitystä puutu. Mutta kieltämättä toista se oli silloin joskus kun kentälle asteli Ramos, Pique, Pepe, Puyol, Marcelo, Bousquets, Modric (toki edelleen mukana), Neymar, Bale, Messi, Ronaldo, Suarez...