Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 148 400
  • 122 403

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Siis. Martinezille oli kortti alla ja otti keltaisen pilkkuskabassa… ei lentänyt pihalle.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Olympiastadionilla kuumenee nyt ihan tosissaan.

Edit. Antoniolta nyt kyllä aivan totaalista päläröintiä. Saa kiittää onneaan ettei lähtenyt pihalle, kun ensin meni aivan suotta aloittamaan ja lopulta piteli ainakin kahta leverkusenilaista kauloista kiinni.
 

LUHGUNITED

Jäsen
Suosikkijoukkue
Konkkakypsän kriisiseuran munattomat kendojanarit
Mitäs perkelettä... Siellä on Tammy Abraham päässyt Romalta kentälle. Muistanut edes koko kaverin olemassaoloa, mutta ihmekös tuo kun ei ole kuin muutaman minuutin koko kauden aikana pelannut.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
On kyllä erityistä torstai-illan kiimaa kun katsoo konferenssiliigaa ruotsiselostuksella.
 

diavolo

Jäsen
Ehkä olisi tarvinnut vielä toisen tähän avausjaksolle. Poolin tekeminen toisella puoliajalla on ollut viime aikoina sen verran luokatonta että noinkohan aika riittää. Paikkoja on taas ihan tarpeeksi mutta kun ei maistu.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Kunnon torstaihuumaa menossa. Epäselviä sääntöjä, ihmeellisiä tuloksia, punaisia kortteja jne. Hienoa aikaa!
 

LUHGUNITED

Jäsen
Suosikkijoukkue
Konkkakypsän kriisiseuran munattomat kendojanarit
Kunnon torstaihuumaa menossa. Epäselviä sääntöjä, ihmeellisiä tuloksia, punaisia kortteja jne. Hienoa aikaa!
Itse sytyn näistä peleistä huomattavasti enemmän kuin noista muovisista chämppäripeleistä, joissa kaikki yllätyksellisyys (tuloksellisesti) loistaa vuodesta toiseen poissaolollaan.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Mä taas en voi sietää torstailiigaa. Konferenssiliiga menee, mutta en kyllä sitäkään katso. Mutta Eurooppaliiga... aivan liikaa traumaa, turhautumista ja tylsistyneitä hetkiä.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Mä taas en voi sietää torstailiigaa. Konferenssiliiga menee, mutta en kyllä sitäkään katso. Mutta Eurooppaliiga... aivan liikaa traumaa, turhautumista ja tylsistyneitä hetkiä.

Sitä se on kun kannattaminen perustuu vain menestykselle. Ähhihih.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Sitä se on kun kannattaminen perustuu vain menestykselle. Ähhihih.
Murrrr ja prööööt! Meinasin kirjoittaakin tuohon jotain Martinezin ja Varanen loukkaantumisista samassa pelissä viime kaudella jne.
 

LUHGUNITED

Jäsen
Suosikkijoukkue
Konkkakypsän kriisiseuran munattomat kendojanarit
Mä taas en voi sietää torstailiigaa.
Itse alkanut pitämään siitä juuri sen vuoksi (ainakin osittain), että se on nyky-Unitedin taso.

Mielummin katson Unitedin pelaavan Eurooppa-liigassa mestaruusmahdollisuuksien kera, kun chämppärissä, jossa ihan maksimi voisi olla puolivälieräpaikka.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: V-G-
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös