Jalkapallo – liveseuranta

• 6 585 469
  • 128 562
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
On kyllä erityistä torstai-illan kiimaa kun katsoo konferenssiliigaa ruotsiselostuksella.

diavolo

Jäsen
Ehkä olisi tarvinnut vielä toisen tähän avausjaksolle. Poolin tekeminen toisella puoliajalla on ollut viime aikoina sen verran luokatonta että noinkohan aika riittää. Paikkoja on taas ihan tarpeeksi mutta kun ei maistu.

LUHGUNITED

Jäsen
Suosikkijoukkue
Eetu Päkkilä, Amorimin povari
Kunnon torstaihuumaa menossa. Epäselviä sääntöjä, ihmeellisiä tuloksia, punaisia kortteja jne. Hienoa aikaa!
Itse sytyn näistä peleistä huomattavasti enemmän kuin noista muovisista chämppäripeleistä, joissa kaikki yllätyksellisyys (tuloksellisesti) loistaa vuodesta toiseen poissaolollaan.

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mä taas en voi sietää torstailiigaa. Konferenssiliiga menee, mutta en kyllä sitäkään katso. Mutta Eurooppaliiga... aivan liikaa traumaa, turhautumista ja tylsistyneitä hetkiä.

LUHGUNITED

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mä taas en voi sietää torstailiigaa.
Itse alkanut pitämään siitä juuri sen vuoksi (ainakin osittain), että se on nyky-Unitedin taso.

Mielummin katson Unitedin pelaavan Eurooppa-liigassa mestaruusmahdollisuuksien kera, kun chämppärissä, jossa ihan maksimi voisi olla puolivälieräpaikka.

(1)
  • Tykkää
Reactions: V-G-

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
"Vähän" muuttui kenttätasapaino ja tilojen sijainnit kun Frimpong tuli sisään.

diavolo

Jäsen
Hienosti kyllä Atalanta tekee Poolin ihan aseettomaksi hyökkäyspäässä. Ei sillä että se tällä hetkellä kovin vaikeaa olisi, mutta kuitenkin. Kello käy.

LUHGUNITED

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei vielä maaliakaan toisella puolikkaalla missään kuudesta pelistä :D

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Hammersin jatkomahikset Leverkusahti

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Neverlusen.

Frimpong pingpong ja pallo maaliin. Hänen sisääntulonsa muutti pelin täysin.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Kiitos Atalanta! Kohti välieriä

Sit voikin siirtyä jännittämään Marseille-Benficaa

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
United sai Kovarista yhdeksän miljoonaa. ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNNNGGH

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy