maken veivi jr.
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Manchester United, Bruceola
On kyllä erityistä torstai-illan kiimaa kun katsoo konferenssiliigaa ruotsiselostuksella.
Nooh Aston Villakin meni tosin jatkoon :)Olishan se aika hupaisaa jos kauden viimeinen englantilainen joukkue Euroopassa olisi West Ham.
Mitäs perkelettä... Siellä on Tammy Abraham päässyt Romalta kentälle. Muistanut edes koko kaverin olemassaoloa, mutta ihmekös tuo kun ei ole kuin muutaman minuutin koko kauden aikana pelannut.
Itse sytyn näistä peleistä huomattavasti enemmän kuin noista muovisista chämppäripeleistä, joissa kaikki yllätyksellisyys (tuloksellisesti) loistaa vuodesta toiseen poissaolollaan.Kunnon torstaihuumaa menossa. Epäselviä sääntöjä, ihmeellisiä tuloksia, punaisia kortteja jne. Hienoa aikaa!
Mä taas en voi sietää torstailiigaa. Konferenssiliiga menee, mutta en kyllä sitäkään katso. Mutta Eurooppaliiga... aivan liikaa traumaa, turhautumista ja tylsistyneitä hetkiä.
Murrrr ja prööööt! Meinasin kirjoittaakin tuohon jotain Martinezin ja Varanen loukkaantumisista samassa pelissä viime kaudella jne.Sitä se on kun kannattaminen perustuu vain menestykselle. Ähhihih.
Itse alkanut pitämään siitä juuri sen vuoksi (ainakin osittain), että se on nyky-Unitedin taso.Mä taas en voi sietää torstailiigaa.
Tämmöset jinxaukset toimii usein :DEi vielä maaliakaan toisella puolikkaalla missään kuudesta pelistä :D
Sitä mä hainkin :DTämmöset jinxaukset toimii usein :D
Edit: sieltähän se maali jo tulikin Marseillelle