Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 149 805
  • 122 417

L. Öysä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Valioliiga
Oliko Keane siis oikeassa; norski on maailman paras tekemään maaleja, mutta muutoin League Two -tasoa?
Mä oon niin amatööri että en osaa sanoa. Oma tuntuma on, että ilman Haalandia hyökkäysuhka on tylsempi, mutta leveämpi. Ja kyllä esim Alvarez on paljon monipuolisempi ja paremmin Pepin sapluunaa sopiva pelaaja.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: V-G-

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Dokulta kun otetaan se yksi ihmematsi pois tilastoista, niin 21o ja 1+2 tehot näissä.

Sieltä Foden toinen maalia ja 3-1 Valjun parhaan pelaajan Rodrin syötöstä.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Saatanan ärsyttävän hyvä pelaaja. Voi jeesus.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Zaniolo ollut kyllä kauden huonoimpia hankintoja. Tuntuu että aina ihan paska kun näkee pelaavan.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
City-fanit laulaneet Villan faneille ”Champions of Europe you’ll never sing that.” Aston Villan.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Pep kun kuitenkin luet mun viestejä aika säännöllisesti täältä, niin toivoisin, että vielä kerran tällä Valioliiga-kaudella jättäisit sen kakkosliigakaverin kokonaan penkille ettei tarvitsisi maksaa 50 euroa @Knap ille. Etsä millään vitsisitsä..?
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Kerran olen nähnyt vielä huonomman suorituksen molarilta avauksen yrityksessä. Hollannin liigassa vuosikymmeniä sitten molari avasi käsistä osuen pallolla suoraan oman pelaajan niskaan ja siitä maaliin.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
90 sekuntia pelattu ja kolmesti on menty päästä päähän Lontoossa...
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Ja second man cutback Unitedin päässä ja pallo maaliin osa 33858490 tällä kaudella.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös