Anna kun mä arvaan kuka selostaa...Melkoinen ero selostuksessa Manun maali vs Lutonin maali :D
Anna kun mä arvaan kuka selostaa...Melkoinen ero selostuksessa Manun maali vs Lutonin maali :D
3p vihje: pitkiä hiljaisuuksia selostuksessaAnna kun mä arvaan kuka selostaa...
2-2 tilanteessa menen takaisin saunaanSuosittelen poistumaan telkkarin äärestä.
Päivänselvä kortti. Shaw pysähtyy ja blokkaa pelaajan, ettei pääse ohi.Saiko Shaw tuosta kortin? Mitähän...? Shaw juoksi eri suuntaan ja kaveri kääntyi päin, kiskaisi pyykkinarun niskaan ja kaatui mahalleen :D
Garnachossa alkaa olla liikaa Rashfordmaista "sokeutta". Tuossakin oli aikaa syöttää vaikka kuinka paljon ja pallo ei vaan lähde jaloista.Bruno ja Garnacho vuoron perään kämmivät vastaiskun... Surkeita suorituksia.
Eri mieltä, koska tuo Lutonin seiska kääntyi kohti Shaw'ta ja poispäin pallosta. Mä siis luulin että se keltainen tuli Lutonin pelaajalle.Päivänselvä kortti. Shaw pysähtyy ja blokkaa pelaajan, ettei pääse ohi.
Eri mieltä, koska tuo Lutonin seiska kääntyi kohti Shaw'ta ja poispäin pallosta. Mä siis luulin että se keltainen tuli Lutonin pelaajalle.
Mutta ihan sama sinänsä. Ei ole tämän kierroksen pahin moka:
Casemirolle olisi pitänyt tulla minuutit täyteen.
Ehkä eka oli niin kevyt ettei kehdannut tuosta nostaa toista.Casemirolle olisi pitänyt tulla minuutit täyteen.
No, se keltainen oli niin vitsi, että ihan hyväkin ettei tullut tuosta toista. Jälkimmäinen oli toki keltaisen arvoinen, toisin kuin se ensimmäinen.Casemirolle olisi pitänyt tulla minuutit täyteen.
Tää ratkaistaan McTominaylla tai Eriksenillä....Luton targetoi Casemiroa, joka on paitsi hidas, myös ten Hagin paskojen ohjeistusten uhri. Vaihtaisin Amrabatiin.
Ehkä eka oli niin kevyt ettei kehdannut tuosta nostaa toista.
No, se keltainen oli niin vitsi, että ihan hyväkin ettei tullut tuosta toista. Jälkimmäinen oli toki keltaisen arvoinen, toisin kuin se ensimmäinen.
Juu, joskus 65 minuutin kohdalla.Tää ratkaistaan McTominaylla tai Eriksenillä....