No siinä ei kauaa mennyt. Kamerakulmaan tottumisessa taas saattaa mennä.
Ei liene tuolla korkeampaa paikkaa koko stadionilla?
No siinä ei kauaa mennyt. Kamerakulmaan tottumisessa taas saattaa mennä.
Lutonin stadion on kyllä hieno poikkeus nykyajan stadioneihin, Valioliigassa siis.Ei liene tuolla korkeampaa paikkaa koko stadionilla?
Lutonin stadion on kyllä hieno poikkeus nykyajan stadioneihin, Valioliigassa siis.
Mainoon ymmärrän, mutta Dominaattoria en. Ei tuo pallolliseen peliin mitään. Maaleja sentään tehnyt hyvin.Amrabat näyttää jääneen täysin penkkiveikon rooliin, kun Lindelöf menee edelle laitapakkina ja keskikentällä Mainoo ja McDominaattori.
Ja näin.Amrabat näyttää jääneen täysin penkkiveikon rooliin, kun Lindelöf menee edelle laitapakkina ja keskikentällä Mainoo ja McDominaattori.
Joo Mainoo on meidän paras kk. Casemiro parempi verrokki.Mainoon ymmärrän, mutta Dominaattoria en. Ei tuo pallolliseen peliin mitään. Maaleja sentään tehnyt hyvin.
AgainTaas Garnacho jäätävän huonoa pelaamista vastaiskussa. Ravihevonen laput silmillä moodi päällä.
Eniten tässä harmittaa se, että ajattelin eksklusiivisesti nautiskella pelistä ja jätin pyykinpesun huomiselle.
Menet Juhannuksena kihloihin Sara Siepin kanssa ja muutat Ibizalle. Voitat lentokentällä jättämästäsi eurojackpot veikkauksesta 53 miljoonas euroa.Näin unta viime yönä ja siinä Sir Alex oli tullut takaisin Unitedin manageriksi. Olin itse ManUn urheilujohdossa ja muut johtoportaassa aikoivat antaa Sir Alexille potkut sillä muutama peli oli mennyt huonosti.
Silloin minä jyrähdin, että herranen aika Sir Alexia ei potkita mihinkään ja niin legenda sai pitää työpaikkansa.
Olisiko täällä ketään unenselittäjää, mitä tämä mahtaa tarkoittaa...
Itse olen jättänyt ne hommat vaimolle.
Aina voit kääntää ne ympäri ;)Muori on pidempään reissussa. Ensimmäisen viikon jo kokeilin samoilla pikkareilla.