Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 209 921
  • 123 133

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Tosi outoa on tämä Unitedin pelirakentelun muoto alhaalla. Laitapakkeja ei hyödynnetä, vaan ovat ylhäällä ja Eriksen ja Garnacho putoavat jatkuvasti näitä alemmas. Paikat vaihtuvat vasta kun palloa pelataan ylemmäs. Tosi vähän syöttösuuntia.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Missään nimessä en tuosta pilkkua antaisi mutta vituttelee, että sitten jotain pallottoman miehen repimisiä kulmissa vihelletään pilkuksi.
 

Heddy#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampa Bay Lightning, Manchester United
On kyllä Rassella taas sellainen ilta menossa, että jos penkillä oli joku vaihtoehto, niin ottaisin puoliajalla penkille.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
On kyllä Rassella taas sellainen ilta menossa, että jos penkillä oli joku vaihtoehto, niin ottaisin puoliajalla penkille.
Häääh? Mun mielestä Mainoon kanssa ihan selkeästi Unitedin paras tänään. Todella hyvin hakee tiloja leveällä ja pakottaa koko ajan Porron pois käytettävistä. Karmea määrä sprinttejä, jollaisesta se maalikin tuli.
 

massimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Devils, FC United of Manchester
Tauolla Ten Hag keksii taas kuinka McTominay muuttaa pelin suunnan. Mainoo pois ja taktisesti peli haltuun...
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Noin.
 

Heddy#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampa Bay Lightning, Manchester United
Häääh? Mun mielestä Mainoon kanssa ihan selkeästi Unitedin paras tänään. Todella hyvin hakee tiloja leveällä ja pakottaa koko ajan Porron pois käytettävistä. Karmea määrä sprinttejä, jollaisesta se maalikin tuli.
Joo onhan se noinkin, mutta lähinnä kyrpii tuo syöttöpeli, tai tarkemmin sanottuna sen puute. Rasselta on nähty aika monta kymmentä tuollaista peliä, jossa mies puskee ja puskee yksin, eikä tulosta synny.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: V-G-

Jeffrey

Jäsen
Olihan hienoa ja toivoa herättävä maali.

Vaikka Evans saattaa olla lähtökohdat ja hinta huomioiden kauden paras hankinta. Niin aikaisinpa tässäkin asiassa katsomaan eteenpäin ja Kambwala sisään. Toisi myös niihin erikoistilanteisiin voimaa ja pääpeliä.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Joo onhan se noinkin, mutta lähinnä kyrpii tuo syöttöpeli, tai tarkemmin sanottuna sen puute. Rasselta on nähty aika monta kymmentä tuollaista peliä, jossa mies puskee ja puskee yksin, eikä tulosta synny.
On niitä pelejä totta kai ollut paljon. Toki sellainenkin on vain pakko hyväksyä, sillä vastapainona on se puoli, että tulee vireessä ollessaan kolmen pakin välistä maalipaikalle. Nämä ovat näitä. Mutta siis tänään on ollut hyvä, ja itse asiassa on näyttänyt eloisalta viime peleissä muutoinkin.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Tämä Rashford-Hojlund alkaa vaikuttamaan ihan lupaavalta tutkaparilta. Ainakin tänään.
Samoin se oli silloin alkukaudesta. Rashford oli se, joka haki Højlundia. Muut sitten varsin vähän.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
ManUn pakki näki, että kyseessä Werner niin voi antaa tilaa laukoa
 

Heddy#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampa Bay Lightning, Manchester United
On niitä pelejä totta kai ollut paljon. Toki sellainenkin on vain pakko hyväksyä, sillä vastapainona on se puoli, että tulee vireessä ollessaan kolmen pakin välistä maalipaikalle. Nämä ovat näitä. Mutta siis tänään on ollut hyvä, ja itse asiassa on näyttänyt eloisalta viime peleissä muutoinkin.
Ehdottomasti noin, mutta itse ainakin vaadin Rasselta huippuesitystä aina, kun mies kentälle astelee, sillä niin tärkeä pelaaja on Unitedille. Eli todella paljon useammin pitäisi olla iltoja, kun mies toimittaa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: V-G-

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Ehdottomasti noin, mutta itse ainakin vaadin Rasselta huippuesitystä aina, kun mies kentälle astelee, sillä niin tärkeä pelaaja on Unitedille. Eli todella paljon useammin pitäisi olla iltoja, kun mies toimittaa.
Juu, aina kun ei tule tehoja, pitää olla pettynyt.

---

United ja kulmatilanteet. Ei enää jaksaisi.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
On niitä pelejä totta kai ollut paljon. Toki sellainenkin on vain pakko hyväksyä, sillä vastapainona on se puoli, että tulee vireessä ollessaan kolmen pakin välistä maalipaikalle. Nämä ovat näitä. Mutta siis tänään on ollut hyvä, ja itse asiassa on näyttänyt eloisalta viime peleissä muutoinkin.
Itseäkin se kuljettaminen turhauttaa mutta se on sanottava, että pääsee pallon kanssa niin lähelle maalia, että sitten se syöttöpaikka on aina käytännössä vaarallinen maalipaikka.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: V-G-
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös