Näin on. Toivottavasti Gravenberch tulee puoliajalla tilalle. Osaa pelata nopeammin ylöspäin tiukoissa paikoissa.Jones näyttää Liverpoolin heikolta lenkiltä.
Innanen on kyllä selostanut koko sen 3kk, piti vaan hetken paussin lauseiden välissä.Tuntuu niin kuin olisi kolme kuukautta aikaa siitä, kun on viimeksi kuullut Innasen pitkiä taukoja.
Tasuri tästä on tietty paras tulos kaikille muille. Hyvältä näyttää vielä ainakin.Tuntuu hieman haljulta olla Poolin puolella.
Vain Arsenalille ja Tottenhamille kun kilpailevat samoista sijoista. Muille ihan sama.Tasuri tästä on tietty paras tulos kaikille muille. Hyvältä näyttää vielä ainakin.
:DDDDDDDDDDDDDVain Arsenalille ja Tottenhamille kun kilpailevat samoista sijoista. Muille ihan sama.
Eihän ManU pelillisesti ole ollut top4 tasolla. Paljon pitäisi tapahtua pelissä positiivisia asioita, että olisi niillä sijoilla kauden päätteeksi.:DDDDDDDDDDDDD
Jepjep.
No niin, mikä on näkemyksesi tämän päivän pelin perusteella?Poolin ja Cityn peli on kyllä mielenkiintoinen etenkin siitä näkökulmasta, että tämä nyt nähdään missä Pool "oikeasti" menee. Sillä on ollut luvalla sanoen todella helppo alkukausi, ja tähän mennessä vain kolme isoa testiä: tappio Spursille, tasuri Brightonia vastaan ja voitto Newcastlesta, joka kyllä tyri tuon pelin itse. Nyt tulee se isoin mahdollinen koe, ja jos vieraat pärjäävät pelillisesti, olen valmis uskomaan siihen, että ovat se ykköshaastaja mestaruudesta. Olen kuitenkin jossain määrin skeptinen.
Näin vain ekan jakson ja viitisen minuuttia toisesta. Sen perusteella City oli pelillisesti kilometrejä edellä, tuntuivat yllättäneen Poolin ja Kloppin. Mutta ainakin tilastojen perusteella Pool paransi myöhemmin. Kuten sanottu, tasapeli on hyvä, kun en kummallekaan mestaruutta toivo, heh.No niin, mikä on näkemyksesi tämän päivän pelin perusteella?
Mistä sä tuon Unitedin tähän repäisit? Lähinnä naureskelin sitä että Tottenham oli tuohon listattu eikä esimerkiksi Aston Villaa tai Newcastlea jotka ovat vähintäänkin samalla viivalla.Eihän ManU pelillisesti ole ollut top4 tasolla. Paljon pitäisi tapahtua pelissä positiivisia asioita, että olisi niillä sijoilla kauden päätteeksi.