Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 170 462
  • 122 590
Omasta mielestä täysin selkeä punaisen paikka. Rashford olisi saanut omat pisteeni jos olisi nöyrästi pyytänyt joukkuekavereiltaan anteeksi ja kävellyt koppiin sen sijaan, että jää virnuilemaan tuonne.
 

Jakke76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Boston Bruins, Man United, Darts
Päivänselvä punainen, ei epäilystäkään. Rashford pitäisi kyllä laittaa katsomoon joksikin aikaa hakemaan pelivirettään. Umpisurkea alkukausi tähän mennessä.
 

Jeffrey

Jäsen
Menikö väärin?

Siinä mielessä ainakin meni, että mielestäni tällaisen ei kuuluisi jalkapallossa suora punainen olla. Suoran punainen kuuluisi mielestäni olla eritason rikkeille, tässä kyseessä oli onneton muutamien nanosekuntien sattumus jossa toisen pelaajan jalka ennätti menemään toisen pelaajan jalan alle kun tämä oli astumassa maahan palloa suojatakseen.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Nyt kun tuon katsoi reaalinopeudessa, niin eipä tuo ihan punaisen kriteerejä täytä. Nämä saadaan näyttämään todella rumilta noilla moninkertaisilla hidastuksilla. Se oli niin täysi vahinko, eikä edes Rashfordin kontrollissa (toisin kuin vaikkapa parit tilanteet maanantain Lontoon paikallisessa), että vähän vääryydeltä tuntuu.

Carra on samaa mieltä, ja niin tuntuisi olevan suurin osa muistakin asiantuntijoista nopealla vilkaisulla katsottuna:


 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Jos tekee Köpis voittaa
 
Siinä mielessä ainakin meni, että mielestäni tällaisen ei kuuluisi jalkapallossa suora punainen olla. Suoran punainen kuuluisi mielestäni olla eritason rikkeille, tässä kyseessä oli onneton muutamien nanosekuntien sattumus jossa toisen pelaajan jalka ennätti menemään toisen pelaajan jalan alle kun tämä oli astumassa maahan palloa suojatakseen.

Kiitos selvennyksestä. Olen eri mieltä ja luulen kuuluvani enemmistöön tässä, mutta eipä se mitään. Minun tuntemassani jalkapallossa tuo on kerran kerrasta punainen ja niin pitää ollakin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös