Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 191 389
  • 122 890

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Alkuun kun vaihdoin tähän peliin, olin pienen ja sympaattisen Köpiksen puolella (0-2). Nyt tämä kääntyi ihan päälaelleen. Ei noita Real Köpiksiä enää voi sympata vaikka Manun punainen olikin ihan selviö.

Ite aloin alusta asti tätä kattoon. Ollu kyllä koko rahan edestä katsottavaa
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Selvä punainen ja selvä pilkku. Ei punaiseen vaadita mitään tahallisuutta, mutta jos nappulat tulee tuolla lailla sääreen niin kyllä sen pitää olla automaattinen punainen. Hieno kruunu kyllä Rashfordin alkukaudelle.
 

Kooki

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS
Kaverin pallon suojaus on metrin askel sivulle kaverin juoksulinjalle, rike siitä olisi tullut joka tapauksessa mutta varmisti vielä nappuloilla että tuomarilla on mahdollisuus antaa punainen
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
ManU = KalPa. Ikinä ei voiteta mitään, ja selvätkin ottelut saadaan hetkessä käännettyä kaverille.
 
Koominen tuo rankkariin johtanut tilanne. Maguire varmisti, että jos tuomarilta jää tuo käsivirhe huomaamatta, niin tuo painiote ainakin huomataan.
 

Jeffrey

Jäsen
Haha, aivan niin. Ja minun on helppo uskoa, miksi sinusta tuo ei ollut punaisen paikka.

Näinpä. Yritin jopa perustella kantani, mutta ymmärrän tämän "subjective decision" olevan jalkapallossa tätä päivää. Helpompaahan se niin on. Tämä nyt taitaa puoleltasi olla aiheesta kolmas vaiko jopa neljäs viesti jossa soitat suutasi edes pyrkimättä perustelemaan kantaasi ja keskustelemaan aiheesta.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
ManU = KalPa. Ikinä ei voiteta mitään, ja selvätkin ottelut saadaan hetkessä käännettyä kaverille.
No on tuossa se ero että ManU on sentään joskus voittanut jotain, toisin kuin KalPa. Ja tulee se kyllä varmaan joskus taas jotain voittamaankin...

... toisin kuin KalPa. ;)
 
Näinpä. Yritin jopa perustella kantani, mutta ymmärrän tämän "subjective decision" olevan jalkapallossa tätä päivää. Helpompaahan se niin on. Tämä nyt taitaa puoleltasi olla aiheesta kolmas vaiko jopa neljäs viesti jossa soitat suutasi edes pyrkimättä perustelemaan kantaasi ja keskustelemaan aiheesta.

Tai ehkäpä siellä pitäisi ottaa vähän kierroksia alas?

Perustelit kantasi, että sinun maailmassa tämä ei ole punainen ja minä sanoin, että minun tuntemassani futiksessa tämä on kerran kerrasta punainen. Olemme eri mieltä ja se on täysin fine. Jos koet tämän suunsoitoksi, niin siinäpä koet.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
No on tuossa se ero että ManU on sentään joskus voittanut jotain, toisin kuin KalPa. Ja tulee se kyllä varmaan joskus taas jotain voittamaankin...

... toisin kuin KalPa. ;)

Ilves on vissiin kans joskus voittanu jotain. Kukaan elossa oleva niitä ei vain muista...
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ilves on vissiin kans joskus voittanu jotain. Kukaan elossa oleva niitä ei vain muista...
No vähän huono vertaus nyt kuitenkin, onhan tuolla ManU:ssa nytkin pelaaja joka on ollut voittamassa sitä viimeisintä Mestareiden liigaa ja liigamestaruutta. Toki jos et ollut silloin vielä syntynyt niin ymmärrän tämän.
 

Jeffrey

Jäsen
Tai ehkäpä siellä pitäisi ottaa vähän kierroksia alas?

Perustelit kantasi, että sinun maailmassa tämä ei ole punainen ja minä sanoin, että minun tuntemassani futiksessa tämä on kerran kerrasta punainen. Olemme eri mieltä ja se on täysin fine. Jos koet tämän suunsoitoksi, niin siinäpä koet.

Ja seuraavaksi sitten henkilökohtaisuuksiin. Hienoa! Sen voin sinulle avata, että en minä tällaisista kierroksia ota.

Voisitko nyt vielä kertoa, miksi se on sinun tuntemassasi jalkapallossa absoluuttisesti punainen kortti? Vai tuliko vaan vänkäämään? Avaatko?
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Henkilökohtaisuuksien käsite näköjään murroksessa.

Jännä nähdä saako Manu itsensä vielä tuosta kerättyä. Onneksi siellä on kovaluonteinen johtaja kapteenina, niin tuskin turhautuminen tulee näkymään.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Tässä muutamia ammattilaisten arvioita, joiden kanssa tekee mieli olla samaa mieltä. Ja huom! sääntökirjassa ei ole minkäänlaista viitettä, että tuollainen tallaaminen olisi punaisen arvoinen, joten sikäli @Jeffrey on joka tapauksessa oikeassa: tuomari arvioi tämän olleen reckless. Siitä on minusta vaikeaa olla samaa mieltä, koska kyseessä oli niin puhdas vahinko ja köpisläisen osalta huono tuuri.











 
Ja seuraavaksi sitten henkilökohtaisuuksiin. Hienoa! Sen voin sinulle avata, että en minä tällaisista kierroksia ota.

Voisitko nyt vielä kertoa, miksi se on sinun tuntemassasi jalkapallossa absoluuttisesti punainen kortti? Vai tuliko vaan vänkäämään? Avaatko?

Napit edellä nilkan päälle on minusta punaisen paikka. Noissa voi käydä todella ikävästi ja hienoa, että ne pyritään ottamaan pois. En osaa sen paremmin perustella.

PS. Jos tuo on sinusta henkilökohtaisuuksiin menemistä, niin en oikein tiedä mitä sanoa. Pahoittelen tietysti kokemaasi, vaikka suoraan sanoen en koe ollenkaan ylittäneeni tuollaista rajaa. Olen siitä hyvin tarkka.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Brittijournot sitä mieltä että englantilaista joukkuetta edustavan englantilaisen jalkapalloilijan rike ei ollut punaisen arvoinen? Olen shokissa.
 

Kooki

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS
Onko samalla logiikalla Romeron maanantainen rike ei-punainen? Potkaisi palloa pois, "doing what players do all the time - he’s just unlucky that the opposition player sticks his leg in"
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Ranska vs Kazakstan
  • 2.24
  • 4.25
  • 2.56
Itävalta vs Tanska
  • 3.90
  • 4.35
  • 1.70
Puola vs Latvia
  • 9.00
  • 6.90
  • 1.22
Norja vs Tshekki
  • 13.00
  • 9.00
  • 1.13
USA vs Saksa
  • 1.26
  • 6.30
  • 8.25
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös