No ehkä tää selviää kauden aikana, mutta tähän asti annetuilla näytöillä ei pärjää Valioliigan temmossa. Ei oikein riitä jalka eikä pelinopeus. Aika vähän edellisten kausien tilastot siihen vaikuttaa, kun ne ei Valioliigasta ole. Ei tuo nyt ensimmäinen Italiasta tullut pelaaja olisi jolle noin käy.Kaikki, mitä sä tänne kirjoitat, on väärin tai provoa. Oikeasti, get a grip. Kurkkaapa huviksesi Amrabatin tilastoja parilta edelliseltä kaudelta. Tai mieti edes, onko yhtään mitään järkeä ottaa yksittäistä pelaajaa näin lopullisen tuomion kohteeksi vaiheessa, jossa hän on pelannut kourallisen pelejä totaalisen alisuorittavassa joukkueessa, josta vähintään puolet avauksen pelaajistosta on säännöllisesti loukkaantuneena.
Huutelu, vittuilu ja provoaminen on yksi juttu, mutta luokattomuus ja laaduttomuus näissä mölinöissä(si) on jo ihan muuta.
Ja siis sun ei olisi mikään pakko yrittää hampaat irvessä matkia @mikko600. Se on helvetin noloa.
En ole omasta mielestäni vittuillut, huutanut tai provonnut. Jos siltä tuntuu niin eikun vaan sitä vasikkanappia hakkaamaan. Jos provoamiseksi riittää se, että pitää Manua huonosti valmennettuna ja laiskasti pelaavana joukkueena ja kehtaa sen ääneen sanoa, niin sitten varmaan olen syyllinen. Tai on sun kanssa eri mieltä jonkun Manun pelaajan tasosta.
En myöskään pyri matkimaan kyseistä kirjoittajaa, mulla on ihan omat mielipiteeni, ajatukseni ja tyylini.
Mun mielestä noloa on hyökkäys kaikkia manua kritisoivia kohtaan. Kyseessä on yksi kaikkien aikojen menestyksekkäimpiä seuroja ja fanimäärältään maailman suurimpia, ellei suurin. Totta helvetissä te saatte kuulla siitä, kun joukkue kyntää noin syvällä. Kannattaa varmaan yrittää vähän paksuntaa sitä nahkaa ja lopettaa tuo kitinä.
Ihan sun kiusaksi jatkan näitä mölinöitäni jatkossakin.
Viimeksi muokattu: