Juuri näin. Pahan näköisesti kosahti napit edellä jalkaan.Olen samaa mieltä, vahinko se oli, mutta selkeä punainen.
Juuri näin. Pahan näköisesti kosahti napit edellä jalkaan.Olen samaa mieltä, vahinko se oli, mutta selkeä punainen.
Bayernin sisällä olevat henkilöt jotka ovat (Saksan median mukaan) ehdotelleet Ulreichille jopa jatkosopimusta, pitäisi saattaa rikosoikeudelliseen vastuuseen tuollaisista jutuista...aivan järkyttävä matsi menossa Ulreichilta, tätähän se toki on Ulreichilta ollut jo vuosien ajan vähänkään kovatasoisemmassa pelissä.Ohoh, RBL 2-0.
Ja nimenomaan osui nilkan yläpuolelle joten täyttää kyllä punalapun vaatimukset.Juuri näin. Pahan näköisesti kosahti napit edellä jalkaan.
Var se punaisen tuosta saikin. Tuomari antoi ensin keltaisen. Mutta oikein tuo meni ja pulinat pois.Ei jestas. Teillä on varrit ja kaikki ja saatte tuosta punaisen.
Var se punaisen tuosta saikin. Tuomari antoi ensin keltaisen. Mutta oikein tuo meni ja pulinat pois.
Varrin kuvista katsottuna nää meni molemmat niin vihkoon kuin voi olla. Jos punaisen saa tuosta niin koko lajin voisi lopettaa.Höh, ei kyllä ollut paitsio. Var on sokea.
Vartin kuvista katsottuna nää meni molemmat niin vihkoon kuin voi olla. Jos punaisen saa tuosta niin koko lajin voisi lopettaa.
Mä alan menettää uskon tähä touhuu. Käsivirheet ja nää paitsiot.
No ei ollut.Oliko se Poolin maali nyt paitsio? Näytti puoli metriä puhtaalta.
Mä alan menettää uskon tähä touhuu. Käsivirheet ja nää paitsiot.
Vaikea pelata omia tehtyjä ei kuitenkaan lasketa.Se oli hieno maali ja poolin puolustus lapa ylhäällä, keskittyisivät pelaamaan. Ei ollut lähelläkään paitsiota.
Kuvakulma voi vaihdella, mutta jos katsoi nurmikossa olevilta rajoilta etäisyyksiä, niin ei näyttänyt siltäkään kantilta.Oli kyllä huono kuvakulma tuossa mitä näytettiin tässä.
Tuosta jassosta oli kyllä huono kuvakulma mitä näyttivät televisiossa. Tuosta kulmasta se ei näyttänyt paitsiolta, mutta kuvakulma voi myös valehdella myös.
Kyllä kai joo sen näki kaikki että napit meni sääreen, mutta jalkahan pyörähti pallon päältä ihan tahattomasti siihen. Jones ei olisi voinut tuota välttää kuin muniin puhaltelemalla tilanteeseen menon sijaan.Napit edellä sääreen?
Spurs johtaa!
Varmasti valehteleekin kuvakulmat kun ei se kuva tosiaan ihan linjalta ollut siinäkään tilanteessa..
Tuosta jassosta oli kyllä huono kuvakulma mitä näyttivät televisiossa. Tuosta kulmasta se ei näyttänyt paitsiolta, mutta kuvakulma voi myös valehdella
.