Mukavan vauhdikas matsi menossa näin maanantai-illalle. Spurs-Fulham siis.
Ja Son 1-0.
Mun mielestä ei. Useampia hasardeja tullut tällä kaudella, joista osasta on päässyt kuin koira veräjästä. Pelaaminen on huippuluokkaa kun onnistuu, mutta kokonaisuutena ei esim. Saliban tasoa. Samoin, kun Diasia katselee, niin eipä sieltä yhtään virhettä tuppaa löytymään.Onkohan Romero koko Valioliigan paras toppari tällä hetkellä?
Mun mielestä ei. Useampia hasardeja tullut tällä kaudella, joista osasta on päässyt kuin koira veräjästä. Pelaaminen on huippuluokkaa kun onnistuu, mutta kokonaisuutena ei esim. Saliban tasoa. Samoin, kun Diasia katselee, niin eipä sieltä yhtään virhettä tuppaa löytymään.
Ja van de Veniä pitää kehua myös. Hänen ja Romeron ominaisuudet tukevat toisiaan hienosti.
Olo oli tämän viestin luettuani samanlainen kuin sulla silloin kun tuomari on viheltänyt Unitedin pelissä vihkoon...Unohdit mainita Fabian Schärin.
En tiedä onko paras mutta Spursin ja väkivaltajääkiekon kannattajana on oma suosikkini. Jos Argentiina olisi lätkämaa niin olisivat saaneet Romerosta oman Prongerinsa.Onkohan Romero koko Valioliigan paras toppari tällä hetkellä?
Mulle riittää että vältetään Eurooppa-liiga.Saa ManU tehdä kyllä parhaansa että pääsevät jatkoon lohkosta.
Olin positiivisesti yllättynyt miten asiallisesti ja huutamatta Virkkunen veti tämän alun.Jos tässä pelissä olisi Innanen selostajana, elettäisiin pelikelloaikaa 88:26 kun hän olisi ehtinyt kertomaan kaikki Sir Bobby Charltonin tilastot.
Taitaa olla ongelmia selostuskopeissa.Olin positiivisesti yllättynyt miten asiallisesti ja huutamatta Virkkunen veti tämän alun.
Ja siis... kylmiksiä menee. Ja vähän tuntuisi posketkin märiltä.
Taitaa olla ongelmia selostuskopeissa.
Virkkusen tapauksessa niitä on aina, mutta kieltämättä tällä kertaa vähän erilaisia. Ja huomattavasti myönteisempiä, kjeh.Taitaa olla ongelmia selostuskopeissa.